Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: در حال صحبت با سازمان لیگ هستیم تا زمان دیدار تیم‌های استقلال و هوادار به خاطر اردوی تیم ملی تغییر کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن کامرانی‌فر در خصوص اینکه دیدار استقلال و هوادار به روز چهارشنبه موکول شده و حتی این موضوع اعتراض سرمربی تیم ملی را در پی داشته است گفت: با توجه به نظر آقای اسکوچیچ با سازمان لیگ صحبت کردیم که بتوانیم تاریخ مسابقه را تغییر بدهیم تا سرمربی تیم ملی بازیکنان مورد نیازشان را از تمام باشگاه‌ها  دعوت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا از هر دو باشگاه بازیکنانی داریم که در تیم ملی حضور دارند. 

وی افزود: تاریخ این بازی اعلام شده و از هر دو باشگاه نفراتی در اردو حضور دارند ولی ان شاالله بتوانیم تاریخ این مسابقه را تغییر بدهیم تا سرمربی تیم ملی بتواند از نفرات مد نظر خود در اردوی تیم ملی استفاده کند. وی درباره حضور تماشاگران در بازی تیم ملی برابر عراق بیان داشت: با توجه به اوج گیری دوباره کرونا در کشور، وزارت بهداشت هنوز مجوزی به فدراسیون فوتبال ارسال نکرده. دبیر کل فدراسیون فوتبال  که با شبکه خبر صحبت می کرد در پاسخ به این سوال که با این شرایط بازی های استقلال مقابل پیکان و هوادار بعد از اردوی تیم ملی برگزار می‌شود یا خیر گفت: با توجه با توجه به اردوی تیم ملی باید این اتفاق بیفتد و در حال صحبت با سازمان لیگ هستیم تا زمان این مسابقات را تغییر بدهیم چون نظر سرمربی تیم ملی مهم است.

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند

 باشگاه پرسپولیس به‌خاطر اتفاقات دیدار با سپاهان اصفهان، تصمیم به شکایت از باشگاه اصفهانی گرفته است.

به گزارش تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طُرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم‌آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.

گفتنی است متأسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به‌ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باورکردنی نبود.

این مسئله به حدی بود که مأموران ناچار به تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند».

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم