Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@10:57:08 GMT

دنربی: مقابل زنان فوتبال ایران ناامید شدم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۶۴۴۵

دنربی: مقابل زنان فوتبال ایران ناامید شدم

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان هند با ناراحتی از تساوی به دست آمده، تیمش را مستحق پیروزی دانست و با این‌حال گفت دیگر این بازی تمام شده و به مسابقه بعدی فکر می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال زنان هند امروز در شرایطی نتوانست دست پر و با پیروزی میدان مسابقه با فوتبال زنان ایران را ترک کند که حملات پرشماری داشت اما درخشش خط دفاعی ایران و در رأس آن‌ها زهره کودایی اجازه فروپاشی دروازه ایران را نداد تا کار برای ببرهای آبی با تساوی در جام ملت‌ها آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توماس دنربی سرمربی سوئدی تیم ملی فوتبال زنان هند در کنفرانس بعد از بازی گفت: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و واقعا من ناامید شدم؛ اما به دنبال بازگشتی قدرتمندانه در مسابقه بعدی هستیم و خواهیم بود.

 

دنربی در باید نمایش ایران و نتیجه به دست آمده گفت: بله من از نتیجه ناامید و ناراحت هستم، این نتیجه‌ای است که رقم خورده و ما نتوانستیم علی‌رغم مهارت‌های فنی گل بزنیم اما باید برای پیروز شدن باید گل زد.

 

 

 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان هند با اشاره به نیاز مبرم به پیروزی مقابل چین تایپه در بازی بعدی توضیح داد: ما سعی خواهیم کرد از بازی با چین تایپه امتیاز بگیریم؛ این بازی تمام شد، ما نمی‌توانیم این (نتیجه) را تغییر دهیم، از بین بازیکنانم مانیشا بازی خوبی داشت.

 

او درباره نمایش تیمش و البته زنان فوتبال ایران هم صحبت‌های جالبی داشت و گفت: ما خوب دفاع می‌کنیم، البته که من از تسلط ایران در دقایق ابتدایی شگفت‌زده شدم.

 

توماس دنربی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران درباره عدم حضور کامالا دیوی در ترکیب اصلی پاسخ داد: او کمی دیرتر به تیم اضافه شد، ما در تلاشیم تا بفهمیم چه کسی برای هر بازی بهترین است. در بازی امروز متوجه شدیم که به سرعت در جریان حملات و بازی خود نیاز داریم. ما بعد از نمایش خوب دقایق اولیه آن‌ها (ایران) بازی خودمان را آغاز کردیم.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان تیم ملی فوتبال زنان هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال رسما اعلام کرد که ستاره‌اش ‏سالم الدوسری به دلیل مصدومیت در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ ‏قهرمانان آسیا مقابل العین امارات تا پایان فصل قادر به بازی برای ‏الهلال نخواهد بود. ‏

الهلال که در بازی رفت مقابل العین به شکلی غیرمنتظره بازی را با ‏نتیجه 4-2 به اماراتی‌ها واگذار کرده بود همه امیدش را به بازی ‏برگشت در مملکت‌ آره‌نا دوخته بود. ولی دیشب الهلالی‌ها درحالیکه ‏بازی تا دقیقه 51 با نتیجه 1-1 مساوی بود با گل سالم الدوسری پیش ‏افتادند اما نتوانستند گل دیگری به ثمر برسانند و حذف شدند. ‏

سالم الدوسری که مشخص بود در دقایق پایانی وقت قانونی دچار ‏آسیب‌دیدگی شده در دقیقه 90+1 جای خود را به محمد البریک داد.‏

الهلال امروز اعلام کرد الدوساری به دلیل مشکل از ناحیه عضلات کمر ‏دست کم پنج هفته به درمان و ریکاوری ویژه نیاز دارد. در نتیجه ‏فصل برای این ستاره عربستانی و مرد سال فوتبال آسیا به پایان ‏رسید. الدوساری دیروز هم به همین علت در تمرین گروهی الهلال ‏دیده نشد. ‏

دیگر خبرها

  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود