Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از کسب پیروزی مقابل عربستان میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: واقعا می‌خواهم بگویم که این همان پیروزی بود که ما بر روی آن کار کرده بودیم و برایش تلاش کرده بودیم. در وهله دوم می‌توانم بگویم که بازیکنان با استرس و ترس وارد زمین شدند؛ اما واقعیت این است که نیمه دوم یک نیمه فوق العاده، چه در فاز دفاع و چه در فاز حمله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که نباید نمایش فوق‌العاده دروازه‌بانمان را فراموش کنیم. در نیمه اول کمی عجله بازیکنان بیش از حد بود و تعجیل می‌کردند و ما از فلسفه تاکتیکی خود خارج شدیم و این موضوع کمی به ما ضربه زد. اما در نیمه دوم همان کاری را که باید می‌کردیم انجام دادیم با اختلاف چند گل جلو افتادیم و ریتم بازی را ما در دست گرفتیم.

به گفته سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان ملی پوشان توانستند تا پایان بازی با عربستان حاشیه امنیتی برای خود ایجاد کنند و ملی پوشان در نیمه دوم بی نقص بودند. مانوئل در خصوص دیدار با عربستان می‌گوید: عملکرد فوق العاده‌ای بود و به تمام بازیکنانمان تبریک می‌گویم. اگر بخواهم در مورد تمامی بازی‌ها بگویم ما حتی در دو بازی اول هم که می‌دانستیم مقابل حریف برتری داریم، نیمه اول سختی داشتیم. در این بازی هم همان موضوع تکرار شد با وجود اینکه می‌دانستیم در برابر میزبان که تیم خوبی است بازی می‌کنیم. ما یک بازی خیلی مهم را بردیم، ولی از این مرحله وارد مرحله اصلی می‌شویم و باید متمرکز باشیم و بر روی هدف خود کار کنیم. ما فقط تا امشب می‌توانیم خوشحال باشیم و بعد باید برای موفقیت بجنگیم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران همچنین در مورد جو حاکم بر سالن بازی با وجود تماشاگران عربستانی گفت: شاید جو ورزشگاه باعث شد ارتباط من با بازیکنان سخت‌تر شود، البته من از زاویه دیگری این موضوع را می‌بینم. در هندبال همیشه جو تماشاچی وجود داشته و در این دو سال بخاطر کرونا این شرایط نبوده است. من ترجیح می‌دهم جو سالن زنده باشه، حتی اگر به ضرر ما باشه تا اینکه هیچ تماشاچی در سالن نباشد.

تیم ملی هندبال کشورمان امروز در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی هندبال مردان آسیا موفق شدند تیم ملی هندبال عربستان را در میان حضور هواداران خود با نتیجه ۲۴ بر ۲۰ شکست دهد و به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شوند.

بیشتر بخوانید 

ایران ۲۴– عربستان ۲۰/ هندبال ایران با فرناندز عربستان را درهم شکست

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی هندبال مردان آسیا تیم ملی هندبال ایران اخبار هندبال سرمربی تیم ملی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ وضعیت تیمش در آستانه بازی با رئال مادرید در در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای رئال مادرید خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: در مورد در اختیار داشتن لایمر و دلیخت برای بازی فردا نمی‌توانم بگویم که صد درصد آنها را در اختیار خواهیم داشت. آنها هنوز دارند تست‌های نهایی را پشت سر می‌گذارند. اوضاع لایمر اما نسبت به ماتیس و اوپامکانو بهتر به نظر می‌رسد. باید چند ساعت دیگر صبر کنیم و بعد ببینیم آنها در تمرین چطور خواهند بود.

وی همچنین در تمجید از سرمربی رئال مادرید که سابقه هدایت بایرن مونیخ را هم در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد، اظهار داشت: کارهایی که آنچلوتی به عنوان بازیکن و مربی برای فوتبال انجام داده، فوق‌العاده است. او یک اسطوره است اما همچنان مؤدب و فروتن است که این فوق‌العاده است. کارلتو در آستانه به ارمغان آوردن یک قهرمانی دیگر در لالیگا برای رئال است و تیمش را هم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسانده است.

سرمربی بایرن تصریح کرد: ما در تقابل با رئال مادرید به تاکتیک‌ها و البته شانس نیاز ئداریم. ما به ترکیب این دو و تعادل تیمی خوبی نیاز داریم. بازیکنان برنامه و ایده می‌خواهند و در کنارش به آزادی عمل و البته شانس نیاز دارند. برای شکست دادن رئال مادرید به این پکیج نیاز است.

عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل

توخل در ادامه تأکید کرد: بازی نیمه‌نهایی کمی حس فینال را دارد و نگرش من این است که ترکیبی شبیه به ترکیب فینال را روانه این بازی خواهم کرد. اگر چهار بازیکن مصدوم ما به بازی فردا نرسند، این عدد بزرگی است اما ما هر کاری که از دست‌مان ساخته باشد در بازی فردا انجام خواهیم داد. ما می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم و در آنجا قهرمانی را از آن خود کنیم. ما آماده‌ایم و اعتماد به نفس بالایی داریم. شکست آرسنال مهم بود و حالا باید با رئال مادرید مصاف کنیم.

وی در خصوص هافبک انگلیسی رئال مادرید که در اولین فصل حضورش در این تیم درخشان ظاهر شده، گفت: بلینگام بازیکن برجسته‌ای است که از پیشرفت شگفت‌انگیزش لذت می‌برد. این کار را تنها با شخصیتی بزرگ می‌توان انجام داد. جود بازیکنی کلیدی برای بایرن است و ما سعی خواهیم کرد تا راهکارهایی برای مهار او و دیگر بازیکنان رئال پیدا کنیم.

سرمربی بایرن مونیخ درباره اظهارنظرهای اخیر اولی هوینس که به نوعی توانایی او برای کار با بازیکنان جوان را زیرسؤال برده بود، خاطرنشان کرد: موضوع از نظر من مختومه است و نمی‌خواهم اظهارنظر بیشتری در این خصوص کنم. تمرکز من تنها روی بازی فردا است.

تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت 22:30 فردا (سه‌شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است