Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:37:13 GMT

الچه ۱-۲ رئال؛ بازگشت ۱۰ نفره با ستاره‌های مغضوب

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۶۸۳۱

الچه ۱-۲ رئال؛ بازگشت ۱۰ نفره با ستاره‌های مغضوب

رئال مادرید در یک بازی بسیار دشوار که 120 دقیقه به طول انجامید نتیجه 2-1 الچه را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا همان کوپا دل ری مهمان الچه بود که نهایتاً این بازی در پایان 120 دقیقه با نتیجه 2-1 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه اول ابتدا این رئال مادرید بود که شروع بهتری داشت و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه الچه ایجاد کرد اما هیچ کدام از آنها ثمری نداشت.

 

در ادامه الچه کمی بهتر عمل کرد و آنها نیز یکی دو موقعیت روی دروازه رئال مادرید ایجاد کردند اما گلی به ثمر نرسید تا این بازی نه چندان زیبا در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام شود.

 

رئال مادرید نیمه دوم را بهتر شروع کرد و می‌توانست در همان ابتدا توسط لوکا یوویچ به گل دست پیدا کند اما این بازیکن فرصت خوبی را از دست داد. هر چند که پیش از ضربه او داور اعلام آفساید کرده بود.

 

در ادامه نیمه دوم هم این رئال مادرید بود که موقعیت‌هایی روی دروازه الچه ایجاد کرد اما نتوانست موفق به گلزنی شود تا بازی در پایان وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

در وقت‌های اضافه نیمه اول باز هم این رئال مادرید بود که شروع بهتری داشت و می‌توانست توسط کاسمیرو به گل دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه الچه به بیرون رفت.

 

در حالی‌که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول وقت‌های اضافه نزدیک می شد الچه به یک ضربه ایستگاهی دست یافت. ضربه اول به دیوار دفاعی رئال مادرید برخورد کرد اما در برگشت شوت گونزالو وردو بعد از برخورد به دنی سبایوس وارد دروازه رئال مادرید شد.

 

رئال مادرید که در دقیقه 102 به دلیل اخراج مارسلو 10 نفره شده بود توانست در دقیقه 108 توسط ایسکو به گل تساوی دست پیدا کند. ضربه دنی سبایوس بعد از برخورد به ایسکو وارد دروازه الچه شد تا نتیجه 1-1 شود.

 

در دقیقه 115 این رئال مادرید بود که توانست گل برتری را به ثمر برساند. ادن هازارد بعد از دریبل دروازه بان الچه دروازه تقریبا خالی این تیم را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

 

چند دقیقه بعد الچه توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما داور بازی به دلیل خطای بازیکن این تیم آن را مردود اعلام کرد تا بازی با همان نتیجه 2-1 تمام شده و شاگردان کارلو آنچلوتی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شوند.

الچه رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الچه رئال مادرید رئال مادرید دروازه الچه نتیجه 2 1

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد

دروازه‌بان رئال مادرید به ادعای بارسلونا پاسخ داد.

طرفداری | دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید برای اولین بار در مورد صحنه جنجالی ال‌کلاسیکو صحبت کرده است.

مهم‌ترین اتفاق ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا در استادیوم برنابئو، بدون هیچ تردیدی مربوط به اواسط نیمه اول این مسابقه می‌شود؛ جایی که لامین یامال ضربه‌ای به سمت دروازه رئال مادرید شلیک کرد که لونین آن توپ را برگشت داد. بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی بارسلونا اعتقاد دارند که آن توپ وارد دروازه رئال مادرید شده و داور گل آنها را دزدیده است. این موضوع حتی باعث شد تا خوان لاپورتا هم در بیانیه‌ای آتشین خواستار بررسی این صحنه شده و در صورت اثبات ادعای آنها این مسابقه دوباره تکرار شود. صحبتی که البته با مخالفت کمیته داوران اسپانیا روبرو شد و آنها گفتند که هیچ تصویر یا فیلمی در اختیار هیچ باشگاهی از جمله بارسلونا قرار نمی‌دهند.

آندری لونین که به همراه یامال یکی از چهره‌های شاخص این مسابقه بود در سوالی در رابطه با اینکه آیا توپ بازیکن بارسلونا از خط رد و گل شده است، صحبت کرد و سکوت‌اش را شکست.

توپ لامین یامال گل شد؟

نه.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟ کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم