Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-06@18:19:27 GMT

فعالیت شبکه امامت در مناطق حاشیه‌ای شهرها

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۶۸۸۳

فعالیت شبکه امامت در مناطق حاشیه‌ای شهرها

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، با حضور در نشست کوثر هدایت سلام الله علیها در مشهد، ضمن خیر مقدم به مدیران کل، معاونان فرهنگی و راهیاران شهرستانی بنیاد هدایت، حاضر در این جلسه، اظهار داشت: ما همه کارگران و نوکران امام زمان علیه اسلام هستیم؛ فضیلت بنده بر شما این است که نوکر هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حس بنده، حس تعظیم و قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های شما است.

وی با اشاره به ارسال گزارش عملکرد ۳ ساله سازمان برای رهبر معظم انقلاب، گفت: ایشان بسیار ابراز لطف کردند و احضار شعف از مجموعه فعالیت‌ها و مجاهدت‌های شما داشتند. بنده ابتدا از این بابت خرسند شدم اما پس از اینکه به یاد برنامه‌هایی که بنا داشتیم انجام دهیم و بنا بر دلایل مختلف نتوانستیم آنها را اجرایی کنیم، متأثر شدم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: ما طلبه‌ایم و هیچکدام کارمند نیستیم؛ خادم هستیم و به هر آنچه احساس می‌کنیم صاحب ما از ما می‌خواهد اهتمام می‌ورزیم. بنده هفته‌ای چهل ساعت مأمور هستم در بیرون از سازمان جلساتی را به دستور رهبر معظم انقلاب شرکت کنم؛ از این رو کمی محروم هستم از اینکه بیش‌تر در محضر شما باشم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت‌های مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی در بخش‌های مختلف، بیان داشت: ما باید تشکیلاتی کار را پیش ببریم؛ بنابراین امور باید به مسئول مربوطه ارجاع شود. بخشی از گرفتاری‌ها ما خارج از اختیارات مسئولیت بنده است، جلساتی را با رئیس جمهور داشتم و مشکلات و مسائل را مطرح کرده‌ام؛ ایشان نیز قول مساعد داده‌اند که وزرا و دستگاه‌های زیر مجموعه با ما همکاری و همراهی کنند.

وی با تأکید بر اینکه ما می‌توانیم با دست خالی کارهای بزرگی را انجام دهیم، گفت: سختی کار شما این نیست که بضاعت و توان و امکانات کمی داریم، بلکه سختی کار این است که مسئولیت سنگینی در حوزه‌های تبلیغی و فرهنگی بر عهده ما است. حوزه کودکان، نوجوانان، بانوان، ازدواج، طلاق، فرهنگ ایثار و شهادت همه به ما مربوط است؛ بنابراین باید در کارها اولویت بندی کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اولویت بندی‌ها در استان‌ها و زیست بوم‌های مختلف را متفاوت دانست و گفت: در این میان بر اساس آموزه‌های اسلامی و منویات امامین انقلاب برخی از این اولویت‌ها در پیش روی انقلاب اسلامی مشخص شده است؛ بر این اساس مسئله امامت یکی از اولویت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی به نقش بی‌بدیل طلاب و روحانیون در رفع آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: گره حاشیه شهرها با یک طلبه کار بلد، حل می‌شود؛ بنابراین رسیدگی به امور حاشیه شهرها و امامان محله مهم است. اگر می‌خواهیم نیروهای مستعد پرورش پیدا کنند باید افزون‌بر کار تشکیلاتی، کار را با سلوک طلبگی و با گعده‌های صمیمی دنبال کنیم تا گره‌ها باز شود. اگر همسران امامان و مسئولان سازمان پای کار نیایند، کار آن گونه که باید پیش نمی‌رود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سازمان تبلیغات حجت السلام قمی سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات

به گزارش «تابنک» به نقل از مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • فعالیت سامانه بارشی از دوشنبه همه مناطق استان را دربرمی گیرد
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات