Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@02:29:38 GMT

شلیک بیش از ۶۲ راکت جنگنده‌های سعودی به یمن

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۶۹۹۱

شلیک بیش از ۶۲ راکت جنگنده‌های سعودی به یمن

جنگنده های سعودی با حمله به یمن مناطق مسکونی این کشور را هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل المسیره، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی طی شبانه روز گذشته با شلیک بیش از ۶۰ راکت مناطق مختلف یمن را هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش المسیره، جنگنده‌های سعودی آمریکایی با شلیک ۲۰ راکت شهرستان الجوبه و ۷ راکت دیگر الوادی را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جنگنده‌های سعودی پایتخت یمن را بمباران کردند

همچنین گزارش شده که طی این حملات هوایی با ۴ راکت صرواح و حریب، زیر آتش قرار گرفتند.

از شبوه نیز خبر می‌رسد که جنگنده‌های ائتلاف سعودی- عبری و عربی با پرتاب ۱۴ راکت دیگر نیز مناطق مسکونی و نظامی در شهرستان‌های عین، بیحان، الصومعه، المللجم و عبس را هدف قرار دادند.

پس از این حملات خونبار رئیس کمیته ملی یمن تاکید کرد که تنها راه چاره‌ حل بحران کشور توقف جنگ نابرابر سعودی با یمن و رفع محاصره است.

وی افزود: بدون شک بی تفاوتی جامعه بین الملل نسبت به بحران یمن و جنایت‌های عربستان علیه مردم این سرزمین به مثابه مشارکت در جنایات این رژیم خواهد بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت عربستان سعودی صنعاء الصومعه عربستان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت هدف قرار دادند جنگنده های سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان

مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت ماه امسال، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران یکی از کلانتری‌های غرب تهران در خیابان در حال گشت‌زنی بودند که به‌صورت اتفاقی به یک مرد جوان مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ خیلی زود در بازرسی بدنی از او یک قبضه کلت‌کمری کشف شد؛ متهم در همان بازجویی‌های اولیه گفت که با این سلاح گرم مرتکب قتل دلخراشی شده است!

بدین ترتیب مرد جوان برای تحقیقات مقدماتی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و به هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: از ملایر به تهران فرار کردم؛ با همسر اختلافات بسیار شدیدی داشتم که روز حادثه طبق معمول با یکدیگر مشاجره داشتیم اما در این میان با کلت‌کمری که از قبل خریده بودم به او شلیک کردم؛ پس از این حادثه مرگبار به ترمینال رفتم و با اتوبوس به تهران آمدم اما بازداشت شدم.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در نخستین گام با استعلام‌های اولیه متوجه شدند که زن جوان در جریان این تیراندازی جان سالم برده اما روی تخت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان است که بر اساس گزارش‌های کادر درمان او حال جسمانی نامساعدی دارد و در یک قدمی مرگ قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تفهیم اتهام به دادسرای مربوطه در شهرستان ملایر اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان (فیلم)
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه