Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@15:21:48 GMT

تیمی که با مارادونا دوازدهم است!

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۷۱۸۳

تیمی که با مارادونا دوازدهم است!

در ادامه بررسی عملکرد تیم های حاضر در لیگ برتر در نیم فصل اول، شرایط یکی از تیم های تازه وارد در لیگ را مورد ارزیابی قرار می دهیم، تیمی که شاید در برهه ای از این دوره از لیگ برتر در نیم فصل اول خیلی ها را غافلگیر کرد.

به گزارش برنا؛ هوادار تیم بعدی است که در ادامه بررسی عملکرد تیم های حاضر در لیگ بیست و یکم زیر ذره بین خبرگزاری برنا قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه گذشت

هواداری ها که با تعدادی جوان کم نام و نشان در لیگ دسته اول خوش درخشیدند در نهایت توانستند مجوز حضور در لیگ برتر را در دوره جاری به دست آورده و با شرایط ویژه ای پای به این رقابت ها بگذارند. تیمی که تحت مالکیت و مربیگری رضا عنایتی به لیگ برتر آمد اما در ادامه مهاجم سابق استقلالی ها به عنوان سرمربی سکان هدایت این تیم را در لیگ بیست و یکم برعهده گرفت.

عملکرد کلی؛ تازه واردهایی که نوسان داشتند

هوادار در حالی کار خود را در لیگ بیست و یکم آغاز کرد که در نیم فصل اول با 3 پیروزی، 5 تساوی و 7 شکست با 14 امتیاز در رده دوازدهم به کار خود پایان داد. این تیم که با جمعی از بازیکنان جوان و جویای نام در تلاش بود نتایج و شرایط خوبی را در نیم فصل اول رقم بزنند.

سرمربی؛ آقای گل سابق و کار سخت

مهاجم سال های دور استقلال در حالی این تیم را به لیگ برتر رساند که با وجود نتایج نه چندان موفق در پایان نیم فصل همچنان در این تیم ماندنی شد. این در شرایطی بود که خیلی ها پیش بینی می کردند عنایتی نمی تواند تا نیم فصل روی نیمکت هوادار دوام بیاورد

ستاره؛ مهاجمی که یاد مارادونا را زنده کرد

محمد جواد محمدی که با گل جنجالی برابر پرسپولیس تا مدت ها تبدیل به سوژه ای از هوادار شده بود، با دو گل آقای گل و به نوعی ستاره این تیم محسوب می شود. این بازیکن با دست دروازه پرسپولیس را باز کرد تا یاد دیگو مارادونا زنده شود.

رکورد؛ تداوم در نیمه دوم جدول

این تیم در نیم فصل اول در شرایطی به کار خود پایان داد که نتایجی را به دست آورد و نتوانست طی 15 هفته اول لیگ بیست و یکم عنوانی بهتر از حضور در رده دهم جدول را به دست آورد.

آنچه خواهید دید

برخی بر این باور هستند رضا عنایتی در نیم فصل دوم کار سختی پیش روی دارد و شاید ادامه نتایج این تیم در ادامه فصل منجر به این شود که سرمربی جدیدی سکان هدایت این تیم تهرانی را برعهده بگیرد.

انتهای یپام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رقابت لیگ برتر نیم فصل نیم فصل اول استقلال مارادونا پرسپولیس جدول لیگ برتر مارادونا پیروزی رضا عنایتی هوادار مهاجم تازه وارد لیگ بیست و یکم نیم فصل اول لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آرزوی مارادونا که توسط پله برآورده شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • (ویدئو) آرزوی مارادونا که توسط پله برآورده شد
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!