Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاید یکی از نکاتی که در نیم فصل دوم بتواند به هر تیمی کمک کند، تعداد کمتر سفر و خارج شدن از خانه است. از آنجایی که در نیم فصل‌های دوم بازی‌ها فشرده‌تر، بدن‌ها خسته‌تر، میزان و شدت آسیب دیدگی‌ها بیشتر و به طور کلی کار فرسایشی تر می‌شود، لذا تعداد کمتر سفر می‌تواند برای هر تیمی به یک برگ برنده تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استقلال که در نیم فصل نخست بهترین عملکرد را داشت و با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول قرار گرفت، برای نیم فصل دوم مثل همه تیم‌ها ۱۵ بازی در پیش دارد اما وجه تمایز این تیم با ۱۵ تیم دیگر لیگ برتری در این است که کمتر از هر تیمی از شهر خود خارج و به سفر می‌رود. آبی پوشان در نیم فصل دوم ۱۰ بار در تهران به میدان می‌روند که ۹ بار آن در ورزشگاه آزادی است و تنها ۵ بار برای انجام بازی از تهران خارج خواهند شد.

اولین سفر بعد از ۳ هفته

شاگردان فرهاد مجیدی کارشان را گرچه با میهمان شدن مقابل هوادار آغاز می‌کنند، اما به دلیل تهرانی بودن هوادار آبی پوشان برای این بازی از تهران خارج نمی‌شوند و دیداری خانگی را تجربه می‌کنند. آنها هفته دوم میزبان بوده و در خانه از ذوب آهن پذیرایی می‌کنند و در هفته سوم میهمان تراکتور هستند که این نخستین سفر آنها و بازی خارج از تهران است.

آبی‌ها بعد از یک سفر به تبریز بار دیگر در خانه به میدان می‌روند و در هفته چهارم پذیرای فجر سپاسی هستند و این فرصت را دارند تا به ازای ۲ امتیازی که در شیراز از دست دادند، امتیازات کامل این بازی را تصاحب کنند و سپس در پنجمین هفته از نیم فصل دوم بسته به اینکه نساجی کجا را به عنوان میزبان انتخاب کند، آبی‌ها سفر دیگری را در پیش خواهند گرفت.

آغاز ماه عسل استقلال

آبی پوشان از هفته بیست و یکم وارد بهترین مقطع از نیم فصل دوم شده و این فرصت را دارند که چهار بازی پیاپی را در تهران و بدون انجام سفر انجام دهند.

چهارگانه استقلالی‌ها از میزبانی از گل گهر در هفته ششم نیم فصل دوم آغاز می‌شود و با میزبانی از صنعت نفت ادامه می‌یابد. آنها سپس در هفته بیست و سوم گرچه میهمان هستند، اما حریف آنها پرسپولیس است و به همین دلیل آنها برای سومین بار پیاپی در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند و سرانجام در هفته بیست و چهارم میزبان پیکان هستند که این چهارمین بازی خواهد بود که آنها در ورزشگاه آزادی به میدان خواهند رفت.

یک بازی دشوار پس از ۴ بازی در آزادی

پس از این ۴ هفته طلایی بازی‌های آبی پوشان به صورت یک در میان در تهران و خارج از تهران است و آنها پس از ۴ هفته بدون سفر نخستین سفرشان را به اصفهان انجام داده و به مصاف سپاهان می‌روند.

استقلالی‌ها سپس در خانه با پدیده دیدار می‌کنند و بعد از آن در اهواز به مصاف فولاد می‌روند. آلومینیوم اراک حریف بعدی آبی پوشان است که باید در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم برود و آنها بعد از این بازی به رفسنجان رفته تا با مس دیدار کنند و در هفته پایانی هم استقلالی‌ها در خانه پذیرای نفت مسجد سلیمان خواهند بود.

این برنامه نشان می‌دهد آبی پوشان در نیم فصل دوم تنها ۵ بار از تهران خارج شده و ۱۰ بازی آنها در تهران است. از آنجایی اهمیت بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم بیشتر می‌شود که احتمال حضور تماشاگر در ورزشگاه‌ها زیاد است و آبی پوشان این فرصت را دارند تا نسبت به رقبا در نیم فصل دوم بیشتر از حمایت هواداران برخوردار باشند که این می‌تواند شانس آنها را برای قهرمانی در پایان فصل بالا ببرد.

کد خبر 5404148 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال زنان ایران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال زنان تکواندو هندبال کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس سردار آزمون ورزشگاه آزادی نیم فصل دوم آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت

دو تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) با قضاوت پیام حیدری به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

تراکتور بعد از غلبه بر ذوب آهن در جام حذفی، تا حدودی از روز‌های اسف‌بار خود فاصله گرفته و برای عدم ورود به حواشی جدید چاره‌ای جز پیروزی بر استقلال ندارد.

در نقطه مقابل، بازی با تراکتور سخت‌ترین مسابقه استقلال برای رسیدن به قهرمانی به حساب می‌آید. آبی‌پوشان تنها یک امتیاز با پرسپولیس رده دومی اختلاف دارند و برای تثبیت جایگاه خود در صدر، محکوم به شکست تراکتور هستند.

عدم نتیجه‌گیری برابر مدعیان از بزرگ‌ترین انتقادات وارده نسبت به سرمربی پیشین تی‌تی‌ها بود. تراکتور با هدایت پاکو خمس در فصل جاری از ۵ بازی بزرگ لیگ (استقلال، سپاهان و پرسپولیس) تنها یک امتیاز کسب کرده بود و حالا حمید مطهری در آخرین بزنگاه دیدار با بزرگان، این فرصت را دارد که اولین پیروزی قرمزپوشان تبریزی در فصل جاری برابر یک مدعی را رقم بزند.

از طرفی تنها یک امتیاز از سه تقابل اخیر دو تیم عاید تی‌تی‌ها شده و شکست سنگین ۷ بر یک فصل قبل و واگذاری ۲ بر صفر بازی رفت، روحیه انتقام جویی در بازیکنان تراکتور را تقویت کرده است.

به روایت آمار:

۳۱ مسابقه بین ۲ تیم در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و ۸ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه ۲ تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

وضعیت ۲ تیم در ۵ بازی اخیر:

تراکتور: ۳ مساوی و ۲ باخت

استقلال: ۳ برد و ۲ مساوی

وضعیت جدول:

تراکتور با ۴۰ امتیاز در جایگاه چهارم حضور دارد و استقلال با ۵۳ امتیاز صدرنشین است.

دیگر خبرها

  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت