Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید مجید میراحمدی در نود و سومین نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا که با حضور نمایندگان دستگاهها در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه سویه جدید بیماری کرونا امیکرون قدرت سرایت پذیری بسیار بالا دارد؛ خاطر نشان کرد: به تجربه دیده شده که یکی از زمینه های گسترش و شیوع بیماری مرزهای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص گفت: لازم است مراتب نظارت و کنترل در مبادی مرزهای زمینی و هوایی کشور به لحاظ تزریق دو دوز واکسن و داشتن تست پی سی آر  معتبر از سوی مسافرین به صورت جدی اعمال شود.

وی در پایان گفت: با توجه به قدرت انتقال بالای کرونا ضرورت سخت گیری ها در حوزه های مرزی بیش از گذشته مطرح است و باید تلاش کنیم با انجام تست گیری و کنترل وضعیت مسافران به لحاظ شرایط بیماری اجازه ورود بیماری را به کشور ندهیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: وزارت کشور کرونای جدید تست پی سی آر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم

رئیس مرکز مطالعات وزارت کشور گفت: دو زنجیره ارزش اصلی کشمش و سفال همدان، تقویت کننده حجم مبادلات تجاری و صادراتی کشور هستند. - اخبار استانها -

جلیل دارا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم همدان،در حاشیه برگزاری اکسپو 2024 و در بازدید از غرفه این استان، اظهار‌ داشت: در استان همدان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای فعال کردن 6 زنجیره فرعی و دو زنجیره اصلی کشمش و سفال وجود دارد که به دلیل کیفیت و اقبالی که در بازار جهانی دارند تقویت کننده مبادلات تجاری و صادراتی کشور هستند.

وی افرود: خوشبختانه بر اساس گزارشات استان همدان رشد کالاهایی از این استان که در طبقه‌بندی زنجیره ارزش قرار دارند رو‌به بالا است که امیدواریم با سیاست‌گذاری وزارت کشور در سال جدید و شعار سال که مزین به جهش تولید و مشارکت مردم است شاهد حضور مردم در افزایش تولیدات و صادرات بیشتر باشیم.

رئیس مرکز مطالعات وزارت کشور، تاکید کرد: به طور قطع برکات خوبی از جهت اشتغال، تولید و درآمدزایی از مسیر مبادلات تجاری متمرکز بر محصولات دارای زنجیره ارزش این استان که شامل کشمش، سفال، چرم، گیاهان دارویی، مبل‌و‌منبت، سنگ‌های قیمتی و پوشاک است برای این استان رقم می‌خورد.

 

.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!