Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به نظر می‌رسد دوران بلاتکلیفی اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۰ ساله ایران به پایان رسیده است. صیادمنش که در سال ۲۰۱۹ از تیم استقلال ایران راهی تیم فنرباغچه ترکیه شد، بعد از مدتی به صورت قرضی ابتدا راهی استانبول اسپور و سپس راهی باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین شد.

صیادمنش یک فصل و نیم در زوریا بازی کرد و عملکرد متفاوت و درخشانی در این تیم داشت اما زوریا به دلیل منابع مالی محدود نتوانست بند خرید دائمی این بازیکن را که ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون یورو بود، فعال کند.

صیادمنش در نهایت بازهم به فنرباغچه بازگشت اما مدیران فنرباغچه تصمیم به انتقال مجدد او گرفتند. با اعلام شب گذشته تعدادی از خبرنگاران مطرح ترکیه، کار فروش صیادمنش به باشگاه هال سیتی که در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد، قطعی شده است. بعضی از خبرنگاران مبلغ این نقل و انتقال را ۵ و بعضی دیگر حتی تا ۹ میلیون یورو تخمین زده‌اند. مالک باشگاه هال سیتی فردی از ترکیه است و به همین دلیل قصد دارد چند بازیکن فنرباغچه را به خدمت بگیرد.

«یاگیز صابونچواوغلو» یکی از خبرنگاران سرشناس ترکیه شب گذشته در توییتر خود نوشت: «اللهیار پیشنهاد هال سیتی را پذیرفت. فنرباغچه و هال سیتی فردا (جمعه) برای نهایی کردن انتقال اللهیار با هم دیدار می‌کنند.»

«احمت ارکانلار» خبرنگار ورزشی با بازنشر این پیام، جزئیات بیشتری از انتقال صیادمنش به چمپیونشیپ انگلیس ارائه داد. او با بیان اینکه فنرباغچه با مبلغ ۹ میلیون یورو صیادمنش را به هال سیتی می‌فروشد، نوشت: «پول خیلی خوبی است. پیشنهاد ۵ میلیون یورویی از یک باشگاه دیگر رد شد.» این خبرنگار همچنین تاکید کرد که در صورتی که اللهیار در زوریا می‌ماند ۳.۵ میلیون یورو نصیب فنرباغچه می‌شد اما حالا حداقل ۵ میلیون یورو بیشتر نصیب باشگاه ترکیه‌ای می‌شود.

«اکرم کنور» دیگر خبرنگار فعال در حوزه نقل و انتقالات فوتبال ترکیه و اروپا نوشت: «هال سیتی و فنرباغچه در حال بررسی جزئیات نهایی انتقال اللهیار صیادمنش هستند.» وی در پیامی دیگر درباره ارزیابی اش از انتقال مهاجم ایران به تیم جدید اعلام کرد: «من معتقدم اللهیار سیدمنش در تیم هال سیتی موفق خواهد بود.»

«احمت سلیم کول» خبرنگار نشریه Aspor نوشت: «اللهیار صیادمنش گام به گام تا هال سیتی. طرفین در حال بررسی جزئیات نهایی برای انتقال فوتبالیست ایرانی هستند.»

به گزارش خبرنگار مهر، انتقال صیادمنش به هر تیمی و با هر قیمتی می‌تواند برای باشگاه استقلال درآمدزا باشد. گفته می‌شود در قرارداد فروش این مهاجم بین دو استقلال و فنرباغچه بندی وجود دارد که در صورت انتقال این بازیکن از باشگاه فنرباغچه به تیم‌های دیگر، ۲۰ درصد از حق فروش به استقلال می‌رسد.

هال سیتی در حال حاضر در جدول ۲۴ تیمی چمپیونشیپ، در رده نوزدهم قرار دارد.

کد خبر 5405025 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فنرباغچه تیم فوتبال هال سیتی انگلیس تیم فوتبال زوریا لوهانسک فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران هندبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال زنان ایران فوتبال زنان تکواندو کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس سردار آزمون ۵ میلیون یورو هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم

حمید استیلی بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و گزارشگر فقید را با چه ویژگی هایی می شناخته است به خبرنگار مهر بیان کرد: صدای او صدای ماندگاری بود و حتی بعد از رفتن او هم این صدا باقی می ماند. خیلی خوب است که قدر بزرگترها و اسطوره های خود را بدانیم.

وی اضافه کرد: آقای اسکویی واقعاً اسطوره بود و در صداوسیما همه رشته های ورزشی را گزارش می کرد. گزارش های او به گونه ای بود که وقتی می شنیدیم انگار همان توصیفات را می دیدیم. نقدهای بسیار محترمانه ای هم داشت که خیلی مورد توجه بود.

استیلی درباره نبود نگاه جانبدارانه در نقدها و تحلیل های ورزشی اسکویی یادآور شد: او نه استقلالی بود و نه پرسپولیسی و هر آنچه را که می دید، گزارش می کرد. قطعاً صدای اسکویی می ماند ولی باید قدر آنهایی را که می مانند، بدانیم.

این بازیکن سابق تیم ملی در پایان درباره اینکه الان چه برنامه های ورزشی را می بیند یا گوش می کند، بیان کرد: من رادیو ورزش را همیشه گوش می کنم و ماشینم همیشه روی موج رادیو ورزش روشن است. نقدها و گزارش های خوبی دارد اما به شرطی که مدیران و مسؤولانمان هم گوش کنند.

کد خبر 6097289 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از یک بازیکن
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از بازیکن جنجالی
  • خنده بازیکن سابق پی‌اس‌جی به حذف پاریس!
  • رسمی: اخراج سرمربی‌ای که اللهیار را نخواست
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند