Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل فولادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ارتفاع برف در ارتفاعات کیاسر بیش از ۶۰ سانتی متر است، اظهار داشت: در حال حاضر این مسیر به دلیل ناایمن بودن مسدود است.

وی با اظهار اینکه محور سوادکوه و کندوان بازگشایی شده است، اظهار داشت: در حال حاضر تنها محور مسدودشده استان ساری- کیاسر است و تلاش راهداران برای بازگشایی مسیر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راه‌های برخی روستاهای استان در ارتفاعات شرقی و غربی استان نیز مسدود است، گفت: راهداران برای بازگشایی این محورها در حال تلاش و فعالیت هستند.

فولادی با اشاره به وضعیت جوی نامناسب استان از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضروری به استان پرهیز کنند و در صورت تردد در محورها خودروهای آنان به تجهیزات زمستانی مجهز باشد.

سرپرست راهداری مازندران گفت: طبق پیش بینی هواشناسی سامانه سرد و بارشی عصر امروز از استان خارج می‌شود.

کد خبر 5405042

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری مازندران بارش برف سوادکوه بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه برف روبی ویروس کرونا سیل هرمزگان سیل کرمان تعطیلی مدارس برف و یخبندان امداد رسانی اردبیل راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب

سرگرد محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: طبق ابلاغیه پلیس راه فراجا، محور کندوان امروز از ساعت ۱۰ صبح از بالای طویر به سمت تهران و کرج مسدود می شود.

وی افزود: همچنین طبق این ابلاغیه مسیر برگشت و بالعکس به سمت شمال یکطرفه می شود.

طبق اعلام مرکز مدیریت راهداری مازندران، در حال حاضر در محور کندوان محدوده تونل البرز تا سیاه بیشه ترافیک سنگین و در مابقی مسیرها ترافیک به صورت عادی و روان جریان دارد.

کد خبر 6093557

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول
  • انسداد برخی از راه‌های خراسان جنوبی
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب