Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@23:25:02 GMT

لیورپول حریف چلسی شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۷۹۸۲

‍‍‍‍‍‍

در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، دیشب لیورپول با ۲ گل میزبانش آرسنال را شکست داد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، دیشب لیورپول با ۲ گل میزبانش آرسنال را شکست داد و با همین برتری دو - صفر در مجموع دو بازی، به دیدار پایانی راه یافت و حریف چلسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دوگل لیورپول را دیه گو ژوتا - مهاجم پرتغالی این تیم به ثمررساند.

در ادامه مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی اسپانیا، دیشب رئال مادرید در یک بازی دشوار که ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید، با نتیجه ۲-۱ از سد میزبانش الچه گذشت و به دور بعد صعود کرد. این بازی در ۹۰ دقیقه بدون گل مساوی خاتمه یافت و در وقت‌های اضافی، ابتدا الچه با گل دقیقه ۱۰۴ گونزالو وِردو از رئال پیش افتاد، اما گلزنی دقایق ۱۰۸ و ۱۱۵ ایسکو و آزارد، برتری کهکشانی‌ها را در این بازی رقم زد.

در دیگر بازی دیشب، اتلتیک بیلبائو ۳ - ۲ بارسلونا را از پیش رو برداشت و راهی دور بعد شد. ایکر مونیان دو بار و اینیگو مارتینز برای بیلبائو در این دیدار گلزنی کردند و دو گل بارسا را فران تورس و پدری به ثمررساندند.

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا، دیشب رم با نتیجه ۳ - ۱ لچه را شکست داد و به جمع هشت تیم پایانی راه یافت. کامبولا، آبراهام و شامورودوف برای رم گل زدند و تک گل لچه را کالاب رِسی وارد دروازه حریف کرد.

ودر چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگای اسپانیا، دیشب ختافه ۴ - ۲ مقابل گرانادا به پیروزی رسید. امشب در آغاز هفته بیست و دوم مسابقات، اسپانیول میزبان بتیس است.

امشب همچنین در نخستین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، واتفورد با نوریچ دیدار می‌کند. در سری ایتالیا، تیم‌های ورونا و بولونیا آغازگر دیدار‌های هفته بیست وسوم خواهند بود و در بوندسلیگای آلمان دو تیم فرانکفورت و آرمینیا بیلفلد نخستین دیدار هفته بیستم را برگزار می‌کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: فوتبال ، فوتبال باشگاهی ، فوتبال اروپا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال فوتبال باشگاهی فوتبال اروپا هفته بیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان

الهلال در هفته بیست و نهم لیگ عربستان برابر حریف خود با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الهلال صدرنشین که از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد یک پیروزی دیگر را در لیگ به دست آورد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک تر شود.

الهلال در این بازی خانگی با نتیجه سه بر یک برابر الفتح به پیروزی رسید.

برای تیم آبی پوش، میشل، نوس و علی البلیهی گلزنی کردند.

الهلال با پیروزی در این بازی ۸۸ امتیازی شد و اختلافش را با النصر رده دومی به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

در دیگر بازی برگزار شده التعاون با یک گل ضمک را شکست داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم