Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، راشد بن ناصر با اعلام این موضوع در خصوص شرایط بحرانی الریان گفت: این یکی از بدترین تیم‌های الریان است که تا امروز دیده‌ایم و در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد. این تیم شباهتی به تاریخ و افتخارات الریان ندارد.

وی افزود: الریان باشگاه بزرگی در ورزش قطر است اما نتوانسته در این فصل چهره یک مدعی را داشته باشد و در بدترین وضعیت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ما از این شرایط ناراضی و ناراحت هستیم. متاسفانه هیچکدام از لژیونرهای فعلی الریان شایستگی حضور در این تیم را ندارند به استثنای یاسین براهیمی. سایر بازیکنان خارجی خیلی زود باید از تیم جدا شوند چون هیچ کمکی به ما نمی‌کنند.

بن ناصر گفت: الریان به یک مهاجم گلزن تاثیرگذار نیاز دارد. یک بازیکن در جایگاه انزونزی فرانسوی می‌خواهیم با اینکه بازیکن بزرگی بوده و در تیم‌های بزرگی بازی کرده اما نمی‌تواند در اینجا بماند و تاثیری ندارد. خامس رودریگز کلمبیایی هم بازیکن بزرگی است اما علاوه بر مصدومیت‌های پیاپی تا اینجا سودی برای تیم نداشته است و عملکردی نشان نداده که باعث شود در اینجا بماند. در خصوص مدافع ایرانی شجاع خلیل زاده هم باید گفت او هم بازیکن بزرگی است اما اشتباهات زیادی دارد و عملکردی که از او انتظار داریم را نشان نداده است.

وی همچتین در خصوص لوران بلان سرمربی الریان اظهار داشت: بلان هم مربی بزرگی است و رزومه قابل توجهی دارد اما متاسفانه او هم عملکردی نداشته که در این تیم ماندگار شود. بلان فرصت کافی داشته اما چیز تازه ای به تیم اضافه نکرده و باید به دنبال ایجاد تغییر همه جانبه و گسترده در تیم باشیم.

کد خبر 5405074

منبع: مهر

کلیدواژه: الریان قطر شجاع خلیل زاده لیگ ستارگان قطر فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال زنان ایران هندبال فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس سردار آزمون کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که مدیران رم تصمیم گرفتند به همکاری با ژوزه مورینیو پایان دهند و ده‌روسی را به عنوان جایگزین او در این تیم انتخاب کردند و او هم توانست پاسخ خوبی به اعتمادی که به او شده بود بدهد.

عملکرد خوب او روی نیمکت این تیم باعث شد که جالوروسی حالا در یک قدمی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد و تنها چهار امتیاز با جایگاه چهارم جدول رده‌بندی سری آ فاصله داشته باشد و همین باعث شد که حضور او روی نیمکت این تیم دیگر موقت نباشد.

اسپالتی در گفتگو با کوریره دلو اسپورت در پاسخ به سوالی درباره شرایط این مربی جوان اظهار داشت:«فکر می‌کنم خیلی خوب او را می‌شناسم و بزرگ‌ترین کاری که او در رم انجام داد این بود که نخواست از عشق بی‌نظیر هواداران نسبت به خودش استفاده کند.

او به خوبی درک می‌کرد که ممکن است یک تله باشد و به همین دلیل آن را کنار گذاشت و تمام وقت و انرژی‌اش را صرف کار در زمین کرد. او می‌داند که ایده‌ها می‌تواند هواداران را به وجد بیاورد برای ایده‌ها تنها از طریق جلسات تمرین قابل انجام هستند.»

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!