Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@10:45:00 GMT

پرسپولیس به دنبال نوزدهمین برد مقابل فولاد+ جدول

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۸۱۰۰

پرسپولیس به دنبال نوزدهمین برد مقابل فولاد+ جدول

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف فولاد می‌رود که تاکنون ۱۸ بار این تیم را در لیگ برتر شکست داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و فولاد تاکنون ۳۹ بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین پرسپولیس ۱۸ بار و فولاد ۱۰ بار به پیروزی رسیده‌اند و ۱۱ جدال دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۳۹ رویارویی دو تیم در لیگ برتر ۸۹ گل به ثمر رسیده است که ۵۲ گل سهم پرسپولیس و ۳۷ گل سهم فولاد بوده است.

گفتنی است آخرین دیدار دو تیم در نیم فصل نخست لیگ برتر با پیروزی سه بر یک پرسپولیس در اهواز به پایان رسید. همچنین در ۱۳ دیدار اخیر دو تیم، فولاد تنها یک بار پیروز شده است.

آمار و ارقام رویارویی‌های پرسپولیس و فولاد در لیگ برتر به شرح زیر است:

کد خبر 550196

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس دو قسط متوالی از توافقنامه با یحیی گل‌محمدی را پرداخت نکرده که بر اساس توافقنامه کتبی، اهمال در پرداخت این قرارداد، جریمه 5 میلیاردی را به دنبال خود دارد.

با این حال رضا درویش می‌گوید در این مورد با یحیی گل محمدی تماس گرفته و به او مشکلات تیم را اعلام کرده و به نظر طرفین برای عدم فعال شدن مکانیسم پنج میلیاردی به توافق رسیده اند.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: من خودم با آقای گل‌محمدی صحبت کردم، بله سررسید ایشان فرا رسیده و ما از او رخصت گرفتیم. قسط دوم ایشان آماده بود و ما گفتیم چون به خاطر مجوز حرفه ای پول لازم داریم، پول را به بدهکاران دیگر بدهیم.

دیگر خبرها

  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران