Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان فرمانده پلیس راه محور آزادشهر به شاهرود از انسداد جاده ترانزیتی خوش ییلاق تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سرگرد حسین حبیبی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بارش باران و برف شدید در مناطق مختلف استان گلستان، اظهار کرد: توصیه کلی ما به رانندگان احتیاط و پرهیز از سفرهای غیرضرور در این بازه زمانی است زیرا جاده ها به شدت لغزنده بوده و ایمنی کافی برای رانندگی مطلوب وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به علت بارش برف و کاهش شدید دید رانندگان محور ترانزیتی خوش ییلاق تا اطلاع ثانونی مسدود می باشد، افزود: تلاش ما این است که از هر گونه حادثه جلوگیری شده و هم استانی های عزیز در مسیری ایمن و کم خطر رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه آزادشهر به شاهرود با تاکید بر اینکه به محض اتمام بارش برف، برف روبی جاده و افزایش دید افقی رانندگان با نطر کارشناسان پلیس راه و همکارانمان در حوزه های مرتبط نسبت به بازگشایی مسیر اقدام خواهد شد، خاطرنشان کرد: بدون شک هر گونه تصمیمی در این خصوص از طریق رسانه ها به اطلاع مردم شریف استان گلستان و سایر استانهای همجوار خواهد رسید.

سید محسن حسینی مدیرکل آب منطقه ای استان گلستان نیز صبح امروز در گفت و گو با ایسنا از بارش برف در بخش های عمده ای از استان خبر داد و گفت: از صبح دیروز تا ساعت هفت صبح امروز جمعه شاهد بارش 30 سانتی متری برف در ارتفاعات شاهکوه بوده ایم.

به گزارش ایسنا محور مواصلاتی آزادشهر به شاهرود مشهور به گردنه خوش ییلاق به دلیل کوهستانی بودن و شرایط خاص جاده ای و عرض کم یکی از مناطق پرخطر و حادثه خیر استان است که در هفته های گذشته نیز به دلیل ریزش کوه برای ساعاتی مسدود شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان خوش ییلاق بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گردنه زیبا و صعب العبور و مرتفع تته (فیلم) بارش ۴۰ سانتیمتری برف بهاری در ایران (فیلم) بارش باور نکردنی برف در سرعین اردبیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان (فیلم)
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند