Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به مصوبه نوزدهمین جلسه تاریخ ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، مقرر شد مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل‌هایی که ظرفیت آنها خالی مانده، همراه با رشته محل‌های جدید در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ انجام شود.

متقاضیانی که در آزمون آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ شرکت کرده‌ و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می توانند بر اساس‌کارنامه نتایج اولیه آزمون، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود که در سایت سازمان سنجش درج شده (حداکثر ۱۰۰ کدرشته محل) از مجموعه‌های امتحانی مجاز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات اعلام شده در رشته محل های دفترچه انتخاب رشته آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال‌ ۱۴۰۰ ترتیبی اتخاذ شد که داوطلبان واجد شرایط بتوانند تا پایان روز جمعه اول بهمن ماه ۱۴۰۰ نسبت به انتخاب رشته در این مرحله اقدام کنند.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه های سازمان سنجش به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند هم می توانند در صورت تمایل تا تاریخ اول بهمن ۱۴۰۰ نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

گزینش نهایی در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی اعلام شده، مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره ۱ و ۲ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در ۱۳۱ کدرشته کدامتحانی در روزهای چهارشنبه ششم، پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.در این آزمون تعداد ۶۳۶ هزار و ۵۹۷ نفر ثبت نام کرده بودند که پس از اعلام نتایج اولیه تعداد ۴۰۶ هزار و ۴۲۷ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که در نهایت ۱۳۰ هزار و ۸۲۷ نفر پذیرفته شدند.

کد خبر 5405097

منبع: مهر

کلیدواژه: تکمیل ظرفیت تکمیل ظرفیت ارشد آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش آموزش مهارتی خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی تکمیل ظرفیت پایان نامه تکمیل ظرفیت ارشد کارشناسی ارشد ناپیوسته سال آزمون کارشناسی ارشد کدرشته محل رشته محل انتخاب رشته اقدام کنند سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از 67 هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه 8 اردیبهشت نسبت به ثبت كدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداكثر 50 كدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی كه در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس كدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از كدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

او در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمديد مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دكتري سال 1403 که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد