Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@10:34:26 GMT

کمیته ۶ ژانویه ایوانکا ترامپ را احضار کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۸۳۱۶

کمیته ۶ ژانویه ایوانکا ترامپ را احضار کرد

کمیته ویژه مجلس نمایندگان آمریکا که در حال تحقیق درباره یورش مرگبار ۶ ژانویه به ساختمان کنگره است، از ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور سابق آمریکا خواسته است تا به طور داوطلبانه در نشست این کمیته حاضر شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، کمیته ویژه مجلس نمایندگان آمریکا که در حال تحقیق درباره یورش مرگبار 6 ژانویه به ساختمان کنگره است روز پنجشنبه از ایوانکا ترامپ خواسته است تا در نشست این کمیته حاضر شده و به برخی سئوالات پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوانکا ترامپ مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا بوده است.

کنگره آمریکا 2 طرفدار ترامپ که در حمله 6 ژانویه مشارکت داشتند را احضار کرد

 

بر اساس این گزارش کمیته ویژه مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده است که ایوانکا ترامپ زمان زیادی را در روزهای قبل از منتهی شدن به حوادث خونین 6 ژانویه با پدرش گذرانده است، از جمله وی شاهد گفت و گو و مذاکره بین پدرش و مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق آمریکا پیش از نشست کنگره برای تایید نتایج انتخابات 2020 بوده است.

این کمیته با ارسال نامه ای برای ایوانکا ترامپ نوشت: این کمیته مایل است تا درباره بخشی از مذاکراتی که شما شاهد آن بوده اید و بین رئیس جمهور ترامپ و مایک پنس معاونش در صبح روز 6 ژانویه صورت گرفته است، بحث و گفت‌وگو کند. این کمیته همچنین مایل است تا درباره هر مذاکره یا گفت و گوی دیگری در ارتباط با طرح و برنامه رئیس جمهور پیشین برای زیر سئوال بردن نتایج انتخابات، که شما شاهد آن بوده اید یا در آن مشارکت داشته اید، بحث کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایوانکا ترامپ رئیس جمهور 6 ژانویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی

بازیکنان ذوب آهن و استقلال به کمیته انضباطی احضار شدند.

طرفداری | یک بازیکن استقلال و یک بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد، امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب‌آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش تسنیم حامدی‌فر در پایان دیدار شب گذشته به سمت بازیکن حریف هجوم برد و رضایی را نقش بر زمین کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • تلاش جدید تیک‌تاک برای حفظ بقا
  • مربی استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • هاشمی نسب به کمیته اخلاق احضار شد
  • تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • حامدی فر و بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی احضار شدند
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ