Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@14:26:43 GMT

معوقات کارگران شهرداری پرداخت می شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۸۴۵۷

معوقات کارگران شهرداری پرداخت می شود

چگنی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام عید و پرداخت حقوق معوقه، برنامه ریزی برای پرداخت بخشی از حقوق ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اشرف چگنی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: ضروری است که مسئولان، شوراباوری را درون خود نهادینه کنند و همه دستگاه ها باید شهرداری و شوراها را یاری کنند تا بتوان در راستای توسعه و پیشبرد اهداف حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام عید و پرداخت حقوق معوقه برخی از کارگران شهرداری، اقداماتی در دستور کار قرار گرفته که چهار شهرداری استان مشکل حقوق معوقه دارند، برنامه ریزی برای پرداخت بخشی از حقوق ها در دستور کار قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی لرستان تصریح کرد: شهرداری از جمله نهادهایی است که با درآمدهای پایداری که خود ایجاد می کند، می تواند هزینه های خود را تامین نماید که در این راستا ضروری است که شوراها و شهرداری های استان نسبت به دریافت عوارض اقدام کنند چرا که متاسفانه برخی از شهرهای استان دستوالعمل برای تدوین دفترچه عوارض را رعایت نکرده اند.

چگنی بیان کرد: در برخی از شهرها عوارض گرفته نمی شود و همین سبب می شود تا شهرداری در تامین و پرداخت برخی از هزینه ها از جمله پرداخت حقوق کارگران با مشکل مواجه شود.

وی با اشاره به انتصابات جدید در شهرداری های استان، گفت: طبق هماهنگی و گفتگویی که صورت گرفته، شهرداران جدید با برنامه ریزی قرار است که برای ایجاد درآمد پایدار اقدام کنند تا بتوانند هزینه ها را تامین نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم 14 هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

 9 اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی"  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و 12 اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم 5 اردیبهشت 1403 در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • توضیحات وزیر کار درباره حق مسکن کارگران
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟