Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:14:18 GMT

جاده‌های خراسان رضوی سفید پوش و لغزنده شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۸۵۹۳

جاده‌های خراسان رضوی سفید پوش و لغزنده شد

ابراهیم نصری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش برف در جاده‌های قوچان، سبزوار، نیشابور، کاشمر و همچنین مسیرهای پرتردد باغچه -تربت حیدریه، درگز-قوچان، کاشمر - نیشابور و مشهد-کلات گزارش شده است.

وی ادامه داد: به دلیل شدت بارش برف در مسیر بجستان-فردوس تردد در این مسیر فقط با زنجیر چرخ مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ترافیک در مسیرهای ارتباطی استان روان گزارش شده است و هیچ مسیری نیز در پی بارش برف مسدود نیست. 

بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از شب گذشته یک سامانه بارشی وارد استان شده و بارشها به صورت برف و باران پراکنده در سراسر استان تا فردا ادامه خواهد یافت همچنین طی امشب و اوایل وقت فردا صبح شاهد پدیده مه‌گرفتگی و کاهش دید در اغلب مناطق استان خراسان رضوی خواهیم بود.

۵۱ گردنه در راههای شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راههای روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

برچسب‌ها مشهد زنجیر چرخ سازمان هواشناسی كشور سبزوار نیشابور قوچان بارش برف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی کاشمر بجستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد زنجیر چرخ سازمان هواشناسی كشور مشهد زنجیر چرخ سازمان هواشناسی كشور سبزوار نیشابور قوچان بارش برف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی کاشمر بجستان خراسان رضوی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در قم

مهران حیدری،مدیرکل هواشناسی قم، با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، روز دوشنبه آسمان نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات بارش باران، وزش باد نسبتا شدید و احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که سمت باد غربی و سرعت باد بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه نیز آسمان قسمتی ابری در برخی ساعات با افزایش ابر همراه خواهد شد؛ در برخی انتظار مناطق رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و گردوخاک داریم.

به گفته حیدری، سرعت وزش باد در روز سه‌شنبه بین ۶۰ تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، سردترین نقطه استان بخش کهک با دمای ۱۲.۵ و گرم‌ترین نقطه نیز کوه سفید با دمای ۲۹.۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری، گردوغبار و کاهش دما در خراسان رضوی
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است