Web Analytics Made Easy - Statcounter

یگان‌های شناوری و پروازی ایران، چین و روسیه در ادامه برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲، عملیات آزادسازی کشتی ربوده شده و اطفای حریق را تمرین کردند.

به گزارش روز ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم مصطفی تاج‌الدینی اظهار کرد: در ادامه برگزاری مراحل اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ با حضور نیروهای دریایی ایران، چین و روسیه، یگان‌های شناوری و پروازی سه کشور بر اساس سناریو از پیش تعیین شده، عملیات آزادسازی دو کشتی تجاری که در آب‌های بین‌المللی مورد ربایش دزدان دریایی قرار گرفته بودند را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مرحله از رزمایش، پس از ارسال پیام اضطراری کشتی‌های مورد ربایش قرار گرفته، ابتدا منطقه عملیات توسط بالگردهای نیروی دریایی ارتش مورد شناسایی و جستجو قرار گرفت و سپس ناوشکن جماران که سرفرماندهی رزمایش را بر عهده داشت، شناورهای رزمی مستقر در منطقه را برای اجرای عملیات آزادسازی اعزام کرد.

سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ اضافه کرد: همچنین نیروهای عملیات ویژه ارتش و سپاه با مشارکت نیروهای عملیات ویژه چین و روسیه، پس از عملیات اطفای حریق کشتی با فرود آمدن از هوا و سطح بر روی عرشه شناور ربوده شده، دزدان دریایی را دستگیر و عملیات آزادسازی کشتی را اجرا کردند.

تاج الدینی با تاکید بر اینکه اجازه هیچ گونه تهدیدی را در حوزه دریایی نخواهیم داد، تصریح کرد: رزمایش مرکب کمربند امنیتی ایران، چین و روسیه در راستای همکاری‌های بسیار جدی امنیتی و نظامی برای مقابله با تهدیدات موجود و بیانگر توسعه عمق راهبردی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 550223

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رزمایش مرکب ایران روسیه و چین رزمایش مرکب دریایی ایران و روسیه رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ رزمایش مرکب دریایی ایران روسیه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رزمایش مرکب کمربند عملیات آزادسازی چین و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت

دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

به گزارش مشرق، از گرگان، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دیگر خبرها

  • یسنا احتمالا ربوده شده بود
  • ظن ربوده‌شدن یسنا تقویت شد
  • یسنا ربوده شده بود
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • الحوثی: خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • جنگ دریایی بی‌سابقه میان ارتش یمن و آمریکا و انگلیس در ۴۸ ساعت گذشته
  • جنگ دریایی بی‌سابقه میان یمن و آمریکا و انگلیس | در ۴۸ساعت گذشته در دریای سرخ چه گذشت؟