Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد آزمون پروانه داوری(میانجی‌گری) و جذب نیروی افتخاری شوراهای حل اختلاف در جهاددانشگاهی یزد برگزار شد.

«محمد زارع» مدیر برگزاری این آزمون در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در این آزمون که به در برخی استانها به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو و در یزد به دلیل برودت هوا با نیم ساعت تاخیر آغاز شد، ۵۸۰ داوطلب شامل ۳۴۷ زن و ۲۲۳ مرد شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه از واجدین شرایط برای دریافت پروانه داوری(میانجی گری) و  نیروی افتخاری شوراهای حل اختلاف، از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی دعوت به همکاری کرده است.

زارع با بیان این که شرط پذیرش در آزمون کتبی کسب حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون است، بیان کرد: حداکثر دو برابر جذب جهت بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه معرفی خواهند شد.

وی در مورد شرایط داوطلبان شرکت کننده در این آزمون نیز عنوان کرد: داوطلبان با داشتن حداقل مدرک سطح دو حوزه یا مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مرتبط از جمله حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی) در آزمون‌های داوری عمومی و دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر رشته‌های روانشناسی، جامعه شناسی، علوم تربیتی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و مطالعات خانواده، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی) و دارندگان مدرک حداقل سطح ۲ حوزه در آزمون‌های میانجی گری و داوری تخصصی خانواده شرکت کرده‌اند.

«محمدرضا حداد» معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان یزد هم در جریان بازدید از روند برگزاری این آزمون ضمن ابراز رضایت و قدردانی از نحوه برگزاری آن، گفت: خوشبختانه استقبال خیلی خوبی از این آزمون که برای اولین بار جهت دعوت به همکاری از متقاضیان در موسسات داوری و میانجی گری و شوراهای حل اختلاف صورت گرفته و در این بازدید کمتر صندلی خالی مشاهده شد.

وی از نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظم برگزاری در این آزمون نیز ابراز رضایت کرد و گفت: امیدواریم افراد شایسته‌ای از طریق این آزمون در حوزه داوری، میانجی‌گری و شوراهای حل اختلاف استان، جذب شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزمون جهاددانشگاهي يزد میانجیگری شوراهای حل اختلاف دادگستري يزد فقه و مبانی حقوق اسلامی شوراهای حل اختلاف میانجی گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور