Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - محمدصادق معتمدیان شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۲ بهمن در مسجد دادخواه ارومیه گفت: ۲ بهمن جزو نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی است که به سرعت در مناطق مختلف کشور تسری یافت.

وی امی گوید: این حماسه باید زنده نگهداشته شود و رشادت‌های این روز در سطح منطقه و کشور بازگو شده و به آن پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ۲ بهمن باید در سطح ملی ثبت شود و با پیگیری‌های دکتر جلال زاده و باقی نمایندگان می‌توان این مساله را حل و فصل کرد.

معتمدیان گفت: استفاده از ظرفیت مرزی و توجه به بخش معادن به عنوان پیشران توسعه استان مدنظر است تا ایجاد اشتغال و درآمد در سطح استان فعال شود.

به گفته استاندار آذربایجان غربی، این استان ظرفیت‌های خوبی دارد و تعامل خوبی نیز بین مدیران در سطوح مختلف برقرار است تا شاهد رونق و توسعه اقتصادی باشیم.

وحید جلال‌زاده رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در این مراسم گفت: مرحوم حسنی خالق حماسه ۲ بهمن بوده و شخصیتی بزرگ هستند و باید نام و یاد ایشان زنده نگهداشته شود.

وی می گوید: راه مرحوم حسنی ادامه دارد و این مردم همچنان پای هدفی هستند که ضدتبعیض و ضد فساد باشد.

به گفته جلال زاده مردم پشتوانه این انقلاب هستند و باید همیشه پای کار باشند و مسوولان نیز در خدمت مردم هستند و برادرانه در راستای توسعه کشور تلاش می‌کنیم.

حماسه دوم بهمن سال ۵۷  به فرماندهی مجاهد نستوه حجت الاسلام غلامرضا حسنی و با اتحاد و یکپارچگی مردم انقلابی ارومیه شکل گرفت و غیرت و شجاعت مردم آذربایجان غربی را به طاغوت و طاغوتیان نشان داد در این روز مسجد اعظم ارومیه که پایگاه انقلابیون بود مورد اصابت گلوله های تانک رژیم طاغوت قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حماسه دوم بهمن آذربایجان غربی ارومیه آذربایجان غربی ۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت : در محور ارومیه به سلماس ۴ دستگاه خودروی سواری پراید، پژو206 SD و دو دستگاه پژو 405 با یکدیگر برخورد کردند.

 حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهید افشارجو ( گردنه قوشچی) ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی در پایان گفت: این حادثه ۷ مصدوم و ۱۱ حادثه دیده داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • آذربایجان‌غربی در سالروز شهادت امام صادق (ع) به سوگ نشست
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم