Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@13:43:38 GMT

یخبخندان و بارش برف سب اُفت فشار آب در سی‌سخت شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۸۸۳۱

یخبخندان و بارش برف سب اُفت فشار آب در سی‌سخت شد

رئیس آبفای شهرستان دنا با عذرخواهی از شهروندان از افت فشار آب شرب شهر سی‌سخت و روستای کوخدان این شهرستان به دلیل بارش شدید برف و یخبندان چشمه‌های کوه گل و چشمه میشی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس آب شهر سی‌سخت و منطقه کوخدان شهرستان دنا با اُفت و کاهش فشار مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس آبفای شهرستان دنا با اعلام این خبر گفت: آب شهر سی سخت و روستاهای دهنو، کوخدان، سرمور، علی آباد و اقبال آباد بعلت بارش شدید برف و یخبندان چشمه های کوه گل و چشمه میشی با اُفت فشار همراه شده است.

علی خشنودی با بیان اینکه راه دسترسی به منابع و سرچشمه آب نیز بعلت بارش برف و ارتفاع بیش از 2 متر مسدود شده است افزود: به علت برف و یخبندان روزهای اخیر، سرچشمه و منبع اصلی تامین آب شرب شهر سی سخت و روستای کوخدان دچار یخ زدگی شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون با همکاری فرمانداری دنا و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات سنگین راه و شهرسازی و راهداری عملیات بازگشایی مسیر دسترسی شروع تا مشکل بوجود آمده را مرتفع کنیم.

رئیس آبفای دنا با عذرخواهی از مردم گفت: کارکنان آبفا با جدیت تمام و 24 ساعته با کمک تجهیزات سنگین دیگر سازمان ها در حال بازگشایی مسیر دسترسی هستند و تا دسترسی به محل چشمه تامین، بعلت شرایط یخبندان حاکم، آب شهر سی سخت و منطقه کوخدان دچار اُفت فشار می باشد که ضروریست مشترکین در مصرف آب حداکثر صرفه جویی را بعمل آورند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله

فرهاد شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر که طی دو روز اخیر در استان داشتیم باعث شد تا شاهد آبگرفتگی و سیل در شهرستان کلاله باشیم.

وی افزود: در برآوردهای اولیه ای که انجام شده است ۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم دچار خوابیدگی شدند

فرماندار کلاله گفت: این بارش‌ها باعث شد تا ریزش، رانش و آب شستگی در چهار نقطه، خسارت به معابر نقاط روستایی در پنج نقطه اتفاق افتد و دیوار و سقف چند مدارس شهرستان دچار آسیب شود.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم دچار خوابیدگی شدند، ادامه داد: ۷۵ کیلومتر از راه‌های بین مزارع شهرستان کلاله تخریب شدند.

شیبک اظهار کرد: این خسارت‌ها در اختیار سازمان مدیریت بحران قرار خواهد گرفت تا در صورت امکان اعتباراتی برای جبران اختصاص داده شود.

کد خبر 6088710

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قطعی آب شرب در ده چشمه
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد