Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@21:55:03 GMT

دیدار تدارکاتی حریف ایران با اوگاندا

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۸۸۳۳

دیدار تدارکاتی حریف ایران با اوگاندا

به گزارش همشهری آنلاین، برخلاف ایران  همه رقبای کشورمان برای حضور در بازی های انتخابی جام جهانی قطر دیدار های متعدد دوستانه برگزار می کنند. در همین رابطه 
سرمربی تیم ملی عراق در آستانه دیدار امشب مقابل اوگاندا گفت: این مسابقه برای بالا بردن میزان آمادگی و هماهنگی تیم به ما کمک می کند.
 زلیکو پتروویچ سرمربی تیم ملی عراق در خصوص آخرین شرایط تیمش قبل از مسابقه اوگاندا گفت: در غیبت برخی از نفرات تیم به دلیل شرایط و مشکلات، مصدومیت یا ابتلا به کرونا مسئول نیستم و با همه توانی که در اختیار داریم وارد این بازی و البته دو مسابقه مقابل ایران و لبنان خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی عراق در خصوص زمان اعلام فهرست نهایی تیم ملی این کشور برای دیدار برابر ایران عنوان کرد: بعد از بازی مقابل اوگاندا و در پایان اردوی آماده سازی بغداد اسامی نفرات نهایی را اعلام خواهیم کرد. همچنان برای صعود امید داریم و شرط اول این است که در بازی‌های پیش‌رو پیروز شویم و در سایر مسابقات هم نتایجی رقم بخورد که به سود ما باشد.

کد خبر 651640 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی قطر ۲۰۲۲ عراق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی قطر ۲۰۲۲ عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت