Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی سنجربگی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین یک هزار و ۲۹۲ تخته پتو، یک هزار و ۳۰ قوطی کنسروجات، ۱۵۰ بسته مواد غذای ۷۲ ساعته، ۱۲۰ بطری آب معدنی، ۱۰۰ بسته بیسکویت و ۲ هزار و ۶۳۰ قرص نان نیز بین این افراد توزیع شده است.

وی گفت: همچنین تیم های امداد و نجات به سه هزار و ۳۵۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک جاده های استان همدان خدمت رسانی و نسبت به رهاسازی ۶۰۰ دستگاه خودرو منحرف شده از جاده نیز اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، ۱۱۳ نیروی نجاتگر هلال احمر با استعداد ۳۰ دستگاه خودرو با حضور در گردنه های «اسدآباد»، «زاغه»، «همه کسی»، «گرمک» و «گل تپه»، محور نهاوند - کنگاور، محور نهاوند - نورآباد(لرستان)، جاده نهاوند - کنگاور و جاده تویسرکان اشتران، ملایر اراک (پری زنگنه) به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مسافران و رانندگان خودروهای عبوری هستند.

سنجربگی اظهار داشت: هلال احمر با ۱۹ پایگاه شامل ۱۳ پایگاه ثابت و امداد کوهستان و امداد هوایی و همچنین چهار پایگاه موقت در طرح زمستانی جاده های استان همدان مشارکت دارد.

به گزارش ایرنا، بارش برف و کولاک زمینی در روز گذشته موجب محدودیت دید و مسدود شدن جاده های همدان به سمت کرمانشاه و سنندج شد همچنین تردد از مسیر  همدان به سمت ملایر نیز امکان پذیر نبود.

این مسیرها همچنان از سوی عوامل پلیس راه مسدود شده و خودرهای عبوری به سمت سنندج و کرمانشاه، از پاسگاه پلیس راه به سمت مرکز شهر بهار یا همدان بازگردانده شدند.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰  کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه است.

پلیس راه استان همدان با ۱۰۱ تیم در راستای اجرای طرح زمستانی در مسیرهای ارتباطی و محورهای کوهستانی استان حضور دارند.

همچنین ۳۴ پایگاه ثابت و سیار تیم راهداری با ۳۱۲ دستگاه خودرو کمک دار و ماشین آلات برف روب و نمک پاش و ۵۳۳ نفر نیرو در ۱۶ گردنه و ۴۵ نقطه برفگیر استان همدان مشغول کار و خدمت رسانی هستند.

درهمین ارتباط نفربرهای زرهی ارتش نیز با توجه به تدابیر استاندار همدان برای امداد رسانی به در راه ماندگان و کمک به خودروهای گرفتار در برف محورهای ارتباطی و گردنه های استان وارد عمل شدند.

برچسب‌ها استان همدان امداد رسانی برف و یخ سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان امداد رسانی برف و یخ استان همدان امداد رسانی برف و یخ سازمان امداد و نجات هلال احمر استان همدان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از بهسازی و روکش آسفالت بالغ بر یک هزار و ۳۸۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل ،طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا، گفت: در سال گذشته ،یک هزار و ۳۸۰ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل روکش آسفالت شده است که از این میزان روکش آسفالت انجام شده، ۶۷۲.۵ کیلومتر با استفاده از توان ماشین آلات راهداری توسط این اداره کل به صورت امانی انجام شده که موجب صرفه جویی ۶ هزار و ۷۲۲ میلیارد ریالی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از مجموع ۶۷۲.۵ کیلومتر روکش آسفالت که به صورت امانی انجام شده،میزان ۳۱۲ کیلومتر به محورهای شریانی،۲۴۱ کیلومتر محورهای فرعی و ۱۱۹.۵ کیلومتر به محورهای روستایی استان اختصاص داشته است. ‌

کرد یادآور شد: همچنین در سال ۱۴۰۲ با توجه به اینکه نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمن ۷ نقطه پرتصادف رفع شده است.

وی گفت: استان سیستان و بلوچستان دارای بیش از ۱۱ هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت ترانزیتی وجود بندر چابهار و پایانه های مرزی روکش آسفالت محورها می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده ای ایفا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان