Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در مازندران، گلستان بارش برف و باران، در خراسان شمالی، ارتفاعات البرز شرقی، سمنان، شرق تهران برف، وزش باد شدید و کولاک برف‌ و در خراسان رضوی بارش برف و باران پیش‌بینی شده است. شدت بارش‌های امروز برای استان‌های مازندران و گلستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا آخر وقت امروز در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در استان‌های تهران، قزوین، قم، مرکزی، سمنان و اصفهان وزش باد شدید پیش‌بینی شده و در برخی مناطق قم، نیمه جنوبی سمنان و اصفهان باعث خیزش گردوخاک خواهد شد.

امروز و فردا در نیمه شرقی کشور کاهش 5 تا 12 درجه‌ای دما روی می‌دهد. از یکشنبه آینده تا آخر هفته ماندگاری هوای سرد و روند کُند افزایش دما (حدود 5 درجه) برای کشور پیش‌بینی شده است.

از روز شنبه تا اواخر هفته در بیشتر مناطق کشور جو پایدار همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

بیشینه دمای تهران امروز جمعه 1 بهمن 4 درجه بالای صفر و کمینه منفی 6 درجه است. سرعت وزش باد نیز در پایتخت 17 تا 35 کیلومتر بر ساعت در جهت غرب خواهد شود.

بیشتر بخوانید:

همه جاده‌های ارتباطی این دو استان قطع شد یخ بستن روباه بر اثر شدت سرما در کردستان

47231

کد خبر 1594790

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان هواشناسی بارش برف باران سرما پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری‌خواه اظهار کرد: بارش‌های باران در شبانه روز گذشته ۲۶ شهرستان این استان را فرا گرفت که بیشترین آن مربوط به خواف با حدود ۱۷ میلیمتر بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: پس از خواف بیشترین میزان بارش در خراسان رضوی در شهرستان‌های جوین و جغتای به ترتیب با ۱۴ و ۹ میلیمتر گزارش شده و در ایستگاه هواشناسی مشهد کمتر از یک میلیمتر ثبت شده است.

وی بیان کرد: بارش‌های باران همراه با رعد و برق در طول امروز و فردا با شدت کمتر در نواحی شمالی و ارتفاعات استان خراسان رضوی به ویژه در ساعات بعد از ظهر ادامه دارد.

غیوری‌خواه ادامه داد: با ورود سامانه بارشی دیگری از روز سه شنبه به استان، رگبار باران و در مناطق مستعد با احتمال رعد و برق و بارش تگرگ برای مناطق مختلف خراسان رضوی پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: در این مدت بیشترین میزان بارش در استان برای روز پنجشنبه و با احتمال آب گرفتگی معابر و سیلاب در مسیل‌ها پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در این مدت افزایش سرعت وزش باد در پاره‌ای از نقاط استان به ویژه نقاط بادخیز، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و در ساعات شب تا اوایل صبح در پاره‌ای از نقاط، کاهش دید افقی به علت پدیده مه گرفتگی انتظار می‌رود.

غیوری خواه گفت: روند افزایش تدریجی دمای هوا در استان خراسان رضوی که از دیروز آغاز شده تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد، اما برای روز پنجشنبه کاهش قابل توجه دمای روزانه پیش بینی می‌شود، به طوری که در برخی نواحی شمالی و شرقی استان دمای روزانه هوا تا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۲ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرهای استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت دمای بین ۱۲ تا ۲۴ درجه سلسیوس در نوسان بوده است که بیشینه دمای امروز مشهد به ۲۷ درجه سلسیوس و کمینه دمای امشب این شهر به ۱۳ درجه می‌رسد.

به گفته غیوری خواه، در شبانه روز گذشته بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌ داورزن با سرعت ۷۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش در برخی مناطق کشور طی هفته جاری
  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • ورود موج‌ های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • ورود موج‌های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • بارش باران تا روز یکشنبه در خراسان رضوی ادامه دارد
  • پیش بینی شدت بارش باران در خراسان رضوی