Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@14:00:15 GMT

گفتگوی صدراعظم آلمان و بلینکن درباره ایران

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۹۰۴۷

گفتگوی صدراعظم آلمان و بلینکن درباره ایران

وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای از رایزنی صدراعظم آلمان و «آنتونی‌ بلینکن‌» درباره ایران در برلین خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای از دیدار «آنتونی‌ بلینکن‌» وزیر خارجه این کشور با «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان و گفتگو درباره ایران خبر داد.

به گزارش آنی نیوز، در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون اشاره به انفعال اروپا در قبال تعهدات برجامی خود پس از خروج یکجانبه آمریکا از این توافق در سال ۲۰۱۸ میلادی همراه با نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، ادعا شده است: طرفین بر ضرورت دست یابی به توافقی در خصوص بازگشت دوجانبه‌ (واشنگتن و تهران) به اجرای کامل برجام تاکید کردند!

وزیر خارجه آمریکا و صدراعظم آلمان در این گفتگو پیرامون تقویت و تحکیم روابط و مشارکت های دو جانبه نیز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که هشتمین دور از گفتگوهای برچیدن تحریم‌ها از ۶ دی ماه با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و «انریکه مو را» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شده است و کماکان ادامه دارد که البته غربی‌ها با متوسل شدن به تاکتیک ضیق وقت و تعیین ضرب‌الاجل‌های ساختگی برای پایان مذاکرات موجب ایجاد تنش‌های روانی می‌شوند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت اولاف شولتز برلین آنتونی بلینکن صدر اعظم آلمان وزیر خارجه آلمان آمریکا ایران برجام مذاکرات وین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت صدراعظم آلمان خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»

به گزارش «تابناک» به نقل از یورو نیوز، برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب.س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • وانگ یی: روابط پکن-واشنگتن رو به ثبات است/ بلینکن: آمریکا از استقلال تایوان حمایت نمی‌کند
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد