Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تاتنهام معتقد است این تیم باید از حضور کونته در باشگاه لندنی نهایت استفاده را ببرد.

هری کین می گوید تاتنهام نسبت به سه یا چهار سال اخیر افت کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، باشگاه تاتنهام در دوران حضور پوچتینو در این تیم توانست در چهار فصل متوالی در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرد اما از زمان جدایی این مربی در سال 2019، در رده های ششم و هفتم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم برای برگشت به اوج از مربیانی نظیر مورینیو و نونو اسپیریتو نیز استفاده کرد اما توفیق چندانی نداشت و حالا می خواهد با حضور کونته یک بار دیگر به روزهای اوج برگردد. حال هری کین، مهاجم برجسته تیم تاتنهام هم می گوید این باشگاه باید از فرصت حضور کونته در این باشگاه نهایت استفاده را ببرد. او در این باره گفت:

کونته یکی از بهترین مربیان جهان است. در چند سال اخیر به عنوان باشگاه نتوانسته ایم به جایگاهی که می خواستیم برسیم و حضور او فرصت بزرگی است. کونته خواسته های زیادی دارد. هر چه در توانش است انجام می دهد و به عنوان بازیکن هم تیمی هایم واکنش خوبی به او داشته اند و همه به سختی برای رسیدن به موفقیت در تلاشند. هدف همه ما در باشگاه همین است.

در سال های اخیر بازیکنان مهمی از تاتنهام جدا شده اند و خیلی ها معتقدند یکی از دلایل افت تیم لندنی نیز همین بوده است. کاپیتان تیم ملی انگلیس در این باره گفت:

بازیکنان می آیند و می روند و این گاهی اوقات اندکی به تیم لطمه می زند. مربیان هم می آیند و می روند و برای جا افتادن در تیم به زمان نیاز دارند. حقیقت این است که در لیگ برتر تیم های خوبی وجود دارند و همه در تلاشند در جمع 6 تیم برتر باشند. 8 یا 9 تیم برای این هدف می جنگند. اگر یک یا دو اشتباه داشته باشید از بقیه عقب می افتید و این اتفاقی است که برای ما افتاد. باید مراقب باشیم که این شرایط ادامه دار نباشد. با حضور کونته اعتماد زیادی داریم که توانایی این کار را داریم. 

کونته گفته است که تاتنهام نیاز به بازسازی دارد، کین در این باره افزود:

باید با خودمان صادق باشیم. به عنوان باشگاه در سال های اخیر قطعا به خواسته های خودمان نرسیده ایم. باید این را قبول کنیم که نسبت به سه یا چهار سال اخیر افت داشته ایم و این حقیقت است. باید به عنوان بازیکن به مربی نشان دهیم که می توانیم تیم را به روزهای اوج برگردانیم. 

این مربی در مورد آینده خودش نیز گفت: 

فقط می خواهم در بالاترین سطح ممکن بازی کنم. تمرکزم به طور کامل روی این فصل است و می خواهم تا جای ممکن به بالاترین جایگاه ممکن در لیگ برسیم. هنوز در اف ای کاپ هستیم و می خواهیم به یک جام برسیم. نمی خواهم راجع به سایر جزئیاتی که در جریان است صحبت کنم. می خواهیم به سختی برای تیم و بهتر شدن تلاش کنیم. 

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش ناراحتی کریستیانو رونالدو پس از تعویض شدن (برنتفورد - منچستریونایتد) / فیلم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  کاریکاتور عمر مومنی برای مهدی طارمی و حمایت او از گل زیبایش به چلسی محمد دایی: بازگشت علی دایی به پرسپولیس؟ بعید است استعفای گل محمدی صحت داشته باشد خطای عجیب بازیکن امپولی روی خواکین کوریا و مصدومیت مهاجم آرژانتینی اینتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حضور کونته سال اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل نیکولاس جکسون به تاتنهام روی ریباند ضربه ایستگاهی دیدنی پالمر (چلسی 2-0 تاتنهام)

نیکولاس جکسون گل دوم چلسی را به ثمر رساند.

دانلود (4MB)

دیگر خبرها

  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • پوستکوعلو: مسئولیت شکست‌های تاتنهام را می‌پذیرم
  • گل نیکولاس جکسون به تاتنهام روی ریباند ضربه ایستگاهی دیدنی پالمر (چلسی 2-0 تاتنهام)
  • ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)