Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور لبنان ابراز امیدواری کرد که برخی کشورها از لبنان برای تسویه حساب‌ در اختلافات منطقه‌ای و درگیری‌هایشان و حمایت از یک گروه به ضرر گروه‌های دیگر استفاده نکنند.

به گزارش ایسنا؛ به نقل از خبرگزاری آناتولی، میشل عون، رئیس جمهور لبنان در دیدار با دیپلمات‌ها در بیروت و مدیران نهادهای بین المللی گفت: لبنان محلی برای توهین به حاکمیت کشورهای شما و امنیت و ثبات آن نیست و همچنین در امور داخلی کشورهای شما به ویژه کشورهای عربی که از ما حمایت کردند مداخله نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امیدواریم که مواضع برخی کشورها شبیه مواضع لبنان باشد و از لبنان به عنوان محلی برای تسویه حساب اختلافات یا نزاع‌های منطقه‌ای و حمایت از یک گروه به ضرر گروه‌های دیگر استفاده نشود.

وی تاکید کرد: از تمام کشورهایی که در این شرایط دشوار از ما حمایت کردند قدردانی می‌کنیم. برخی طرف‌ها از این حمایت مادی و انسانی برای اهداف سیاسی استفاده می‌کنند به ویژه اینکه لبنان در آستانه انتخابات پارلمانی است.

میشل عون بر حق لبنان برای اعمال حاکمیت خود بر سرزمین، آب‌ها و استفاده از منابع نفتی و گازی خود و مذاکره برای ترسیم مرزهای دریایی جنوبی به نحوی که حافظ حقوق این کشور در منطقه اقتصادی باشد تاکید کرد.

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: حزب‌الله لبنان با انتشار ویدئویی از لحظات اولیه حمله به مواضع صهیونیست‌ها اعلام کرده: مبارزان ما یک ساختمان را هدف قرار دادند که در آن سربازان ارتش اشغالگر اسرائیلی در شهرک آویویم پنهان شده بودند.

در این حمله شماری از صهیونیست‌ها کشته و زخمی شدند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

کد خبر 847003 برچسب‌ها خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی