Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا بیکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا همچنین به تلاش برای بازگشایی جاده گرگان – شاهرود اشاره کرد و گفت: علاوه بر این مسیر اصلی که از شب گذشته و به دلیل شدت بارش برف بسته شد، برخی راه های فرعی گلستان مانند درازنو در کردکوی و دوزین در مینودشت هم به‌دلیل شدت بارش همچنان بسته و غیرقابل تردد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت جاده جنگل گلستان نیز گفت : تردد در این محور واقع در مسیر گالیکش – بجنورد باتوجه به بارش مداوم برف و نشست ۴۰ سانتیمتری این نزولات جوی با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است .

بیکی اضافه کرد: بارش برف در مناطق کوهستانی گلستان همراه با کولاک جریان دارد ولی طبق پیش بینی هواشناسی امشب از حجم بارش برف در منطقه کاسته خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت راههای روستایی گلستان هم گفت که بیشتر راه‌های مناطق روستایی باز است.

وی بیان کرد: بیش از ۱۷ گروه راهداری با تجهیزات کامل از جمله در محورهای کوهستانی و جنگلی استان مستقر بوده و مشغول بازگشایی هستند .

گلستان۷۰۰ کیلومتر جاده کوهستانی و برف گیر دارد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هرساله طرح زمستانه را از اواسط آذرماه به مدت چهار ماه اجرا می کند که امسال ۳۲ گروه با حضور بیش از ۳۰۰ نیرو و به همراه ۲۲۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری آماده عملیات کرده است.

برچسب‌ها زنجیر چرخ بارش برف گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجیر چرخ بارش برف گلستان زنجیر چرخ بارش برف گلستان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند

مهرداد آهکی گفت: گروه‌های راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفر‌های تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین زمینه رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.

او گفت: امسال نخستین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو گروه خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط راه‌های همدان تسریع شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان تگفت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در راه های، نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محور‌های پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان