Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت الله مصطفی محامی در خطبه های این هفته نمازجمعه زاهدان اظهار داشت: رعایت تقوای الهی در راه رسیدن به رشد و کمال و انسانیت است.
وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) نمونه بارز یک انسان کامل بود خاطر نشان کرد: این حضرت دارای یک شخصیت جامع و یک رشد متوازن بود.

 امام جمعه زاهدان ادامه داد: حضرت زهرا(س) همواره پدر را همراهی می‌کرد و هشت سال بعد از تولد ایشان پیامبر اکرم(ص) به مدینه هجرت کردند و ایشان مونس و غمخوار پدر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) در کنار اینکه همسر و مادر خوبی بودند کارهای خانه را به تنهایی انجام می دادند.

آیت الله محامی بیان کرد: در دوران جاهلیت قدیم که اگر خداوند به آنان دختری عنایت می‌کرد احساس شرمندگی و آن را زنده به گور و با زن و دختر به عنوان یک کالا برخورد می‌کردند در چنین فضایی خداوند حضرت زهرا(س) را به پیامبر(ص) هدیه دادند.

وی تصریح کرد: در جاهلیت جدید به اسم آزادی زنان آنان را از خانه برای منافع اقتصادی سرمایه داران بزرگ بیرون آورده و بانوان را از خانه به کارخانه کشاندند و به عنوان کارگر از آنان بهره گرفتند.

آیت الله محامی با اشاره به نقش مهم زن در جامعه افزود: مادری و تربیت درست فرزندان از تولید هر محصول و مدیریت منزل از اداره هر کارخانه‌ای بالاتر است.
وی بیان کرد: رعایت تقوای الهی مایه شخصیت و قدرت انسان در مقابل شیاطین است.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: همه جوانان باید توجه داشته باشند که با پشتکار و توکل به خداوند می‌توانند مدارج عالیه را طی کند و در آینده شخصیت‌های بزرگی شوند و تاثیر گذار باشد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بسیاری از شخصیت های بزرگ فرهنگی، سیاسی و علمی دنیا در همین خانواده های محروم و با همین امکانات کم رشد کردند.
وی بیان کرد: باید همواره خدا را در نظر گیریم و تا آنجا که می توانیم به مردم خدمت کنیم و اگر مسوولان ما به سخنان امامین انقلاب گوش فرا می‌دادند اوضاع جامعه این‌گونه نبود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان مصطفی محامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان مصطفی محامی سیستان و بلوچستان زاهدان مصطفی محامی حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره

یک هزار و ۵۰۰ زائر تا پایان سومین روز عملیات انتقال زائران حج عمره در سال جاری، با پروازهای “هما” از فرودگاه‌های‌ حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

به گزارش روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، تا پایان سومین روز عملیات حج عمره، تعداد یک هزار و ۵۰۰ زائربا پروازهای “هما” از فرودگاه‌های‌ حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند.

پروازهای اعزام زائران حج عمره از سوم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)