Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:38:35 GMT

بانوان مربی در انجمن‌های رزمی گناوه تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۹۳۱۴

بانوان مربی در انجمن‌های رزمی گناوه تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، رئیس انجمن‌های رزمی گناوه در این آیین گفت: این برنامه به پاس تلاش ها و زحمات، مربیان انجمن‌های رزمی این شهرستان برگزار شده‌است.

استاد خالد خلیلی افزود: ورزشکاران زن این شهرستان درهمه رشته های رزمی پرتلاش و فعال هستند و چندین تن از آنها در تیم‌های ملی رزمی کشور حضور دارند که مایه مباهات و افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات‌های رزمی استان بوشهر گفت: هنرهای رزمی در گناوه بسیار فعال  بوده و چندین نفر از آنها حزو  قهرمانان کشوری هستند.

رستم آشنا افزود: هیات ورزش‌های رزمی گناوه در استان بوشهر  مقام اول را در بین هیات‌های استان بوشهر بدست آورده است.

وی اظهارداشت: استاد خالد خلیلی یکی از پرتلاش ترین رئیسان هیات‌های رزمی استان بوشهر است و توانسته مقام اول را به نام خود ثبت کند.

زینب اسلامی نیا مربی تیم ملی پنجاک سیلات و رئیس انجمن پنجاک سیلات گناوه گفت: قرار است یک دوره مسابقه بین شهرستانی برای انتخابی تیم استان بوشهر اعزام به مسابقات کشوری برگزار شود.

وی افزود: یک دوره استاژ فنی نیز در گناوه  با دعوت از مربیان مطرح کشور برگزاز خواهد شد تا  بتوانیم سطح آگاهی و دانش رزمی کاران شهرستان و استان بوشهر را افزایش دهیم و از تجربیات آنها استفاده کنیم.

برچسب‌ها بوشهر مراسم تجلیل گناوه بانوان فدراسیون انجمن های رزمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مراسم تجلیل گناوه بوشهر مراسم تجلیل گناوه بانوان فدراسیون انجمن های رزمی انجمن های رزمی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مشاور استاندار بوشهر در ترویج امور قرآنی و مدیران عامل صنعت آب و برق، ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از قرآن آموزان و روزه اولی‌های فرزند همکاران شرکت‌های تابعه صنعت آب و برق استان بوشهر اظهار کرد: شرکت‌های آب و برق استان بوشهر علیرغم ترافیک کاری بالا، اهتمام ویژه ای به مسائل فرهنگی و قرآنی دارند.

علیرضا یزاف خاطرنشان کرد: وزارت نیرو همواره یکی از دستگاه‌های شاخص در حوزه ترویج فعالیت‌های قرآنی بوده است و حمایت مدیران عامل شرکت‌های تابعه این وزارتخانه در استان بوشهر از امور فرهنگی قابل تقدیر است.

وی افزود: همه اتفاقات فرهنگی و دینی که در شب‌های ماه مبارک رمضان و دیگر ایام سال رقم می‌خورد باعث می‌شود تا ارزش خدمت رسانی تخصصی دستگاه‌ها به مردم دوچندان شود.

امام جماعت شرکت آب منطقه‌ای بوشهر نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در نمازخانه کوی آبشیرین کن در طول ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: با برنامه ریزی مناسب و تشکیل جلسات پیش از ماه مبارک رمضان، اقدامات متنوعی جهت همکاران صنعت آب و برق و خانواده‌های ایشان در نمازخانه کوی آبشیرینکن انجام شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مطلق گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن ویژه فرزندان همکاران، بیان احکام و مسائل دینی، اقامه نماز جماعت و برگزاری جلسات قرائت قرآن از جمله این فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: همچنین احیا شب‌های قدر و استفاده از ظرفیت ائمه جماعت صنعت آب و برق در راستای مشاوره امور دینی و فرهنگی از دیگر اقدامات این حوزه است.

در ادامه این برنامه گروه نمایشی «عمو سید و خرگوش ناقلا» به اجرای تئاتر با هدف انتقال آمیزه‌های دینی پرداختند و از روزه اولی‌ها و فعالین مراسم قرآنی و نماز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6091044

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند