Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان – «بنی گانتس» در حساب توییتری خود اعلام کرد نتیجه تست ویروس کرونای او مثبت شده و روز‌های آتی فعالیتش را از خانه ادامه خواهد داد.

به گزارش اسکای نیوز، ابتلای گانتس به کرونا در حالی است که او دیروز در جلسه‌ای در «الکریاه» با حضور «نفتالی بنت» نخست‌وزیر و «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های عبری زبان چندی پیش از ابتلای معاون آویو کوخاوی به کرونا خبر داده بودند، اما به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، نتیجه تست کرونای او آن زمان منفی بوده است.

حدود دو هفته قبل بود که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، یکی از دستیاران گانتس به کرونا مبتلا شده و او قرنطینه خانگی شده است، اما با منفی شدن تست کرونایش مجدد به جلسات کابینه این رژیم و وزارت جنگ بازگشت.

هفته گذشته نیز یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و معاونش، همچنین عومر بارلیف، وزیر امنیت داخلی این رژیم به کرونا مبتلا شدند.

به گفته رسانه‌های صهیونیستی، شیوع سویه جدید کرونا در میان نظامیان این رژیم به یک معضل تبدیل شده و به گفته افسران صهیونیست تمام فعالیت‌های ارتش این رژیم از جمله انجام تمرین‌های نظامی و برنامه‌های آموزشی آن را مختل کرده است.

با توجه به شیوع سویه امیکرون که سرعت انتشار بالایی دارد، رژیم صهیونیستی شاهد موج پنجم کرونا در اراضی اشغالی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بنی گانتس ابتلا به کرونا امیکرون کرونا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار  ضمن تشکر  از مواضع  و دیدگاه های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز امریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی  است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری های دو طرف افزود:   برای حل مسائل امنیتی منطقه ای و بین المللی ، همکاری و همگرایی  بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات  منطقه غرب اسیا،  حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت میکنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس  امنیتی پکن بر تداوم همکاری ها تاکید کرد. 

وزیر دفاع چین  در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک های بشر دوستانه  به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین  بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود.

دیگر خبرها

  • حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار می‌کند
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه