Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:14:33 GMT

خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۹۶۷۳

خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی

امام جمعه تربت‌حیدریه در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان گفت:سیاست دولت سیزدهم در توجه به شرق در راستای خنثی سازی تحریمها بوده است و سفر اخیر رییس جمهور به روسیه در این راستاست.

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: سفر رییس جمهور به روسیه یعنی دنیا فقط غرب نیست و ظرفیت های بزرگی در کشورهای شرق جهان هست و باید در راستای تقویت و گسترش روابط با همسایگان شرقی برای خنثی سازی تحریم ها گام برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:دشمن شروع به تبلیعات در فصای مجازی برای زیرسوال بردن سفرهای رییس جمهور کرده است اما امام خمینی(ره)فرمودند هرچیزی که دشمن علیه آن صحبت می کند به نفع ملت است.

امام جمعه سبزوار نیز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر جهاد تبیین تاکید کرده اند گفت: نهضت تبیین در برابر هجمه رسانه ای دشمن به وسیله جوانان انقلابی شکل گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه افزود: جوانان توانمند در عرصه فضای مجازی باید با ورود به مسایل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی حقایق و واقعیتها را تبیین و تشریح کنند.

وی ادامه داد: امروز تسلط رسانه ای دشمن بر اذهان و افکار عمومی سبب شده است افراد زیادی در چنگال رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان گرفتار شوند.

امام جمعه سبزوار گفت: امروز یکی از میدان های جهاد، نهضت تبیین با بهره گیری از غیرت دینی است و  نیاز به حاج قاسم های فضای مجازی داریم که با انگیزه و غیرت دینی وارد میدان شده و با تبیین حقایق، ترفندهای دشمن را خنثی کنند.

امام جمعه گناباد در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان گفت: دولت با بسترسازی واردات و تولید گسترده واکسن کرونا اقدامات اثر بخشی در کنترل این بیماری انجام داد.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: با همت دولت انقلابی و مردمی سیزدهم واکسن کرونا در سطح وسیعی تامین شد و این مساله تاثیر زیادی در کاهش تبعات ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کوید ۱۹ در کشور داشت.

وی از مردم خواست که تحت تاثیر القائات و توهمات منفی برخی افراد که به دنبال واکسن گریزی هستند قرار نگیرند و نسبت به دریافت واکسن و از جمله دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

امام جمعه گناباد با اشاره به سفر معاون پارلمانی رییس جمهور به این شهرستان گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی گناباد از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در همه صحنه های دفاع از دستاوردهای نظام اعم از دفاع مقدس و  انتخابات حضور گسترده داشته اند.

صادقی نسب افزود: به دلیل بروز خشکسالی و تحریم های اقتصادی و سو مدیریت ها در سالهای گذشته مردم و کشاورزان و دامداران این شهرستان با مشکلاتی مواجه شده و نیازمند حمایت دولتمردان هستند.

برچسب‌ها کرونا روسیه دفاع مقدس سبزوار تربت حیدریه گناباد کرونا امام خمینی واکسن کرونا دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا روسیه دفاع مقدس کرونا روسیه دفاع مقدس سبزوار تربت حیدریه گناباد کرونا امام خمینی واکسن کرونا دولت سیزدهم خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا رییس جمهور امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: امروز، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه در همه شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار خواهد شد .
همچنین نمازجمعه رشت ، امروز به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا