Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «توی گوش سالمم زمزمه کن» گفت: با توجه به فهرست آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر به عینه شاهد این هستیم که امسال جشنواره برای فیلمسازان جوان است، این اتفاق می‌تواند سراسر نکات مثبت باشد، هرچند شاید این انتخاب ریسک بالایی داشته باشد اما در هر صورت آینده سینما همین جوانان هستند .

بهروز بقایی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: خوشحالم که خداوند لطف کرد، یکسال دیگر زنده باشم و باز هم بتوانم شاهد برگزاری این جشنواره شوم، از نظر من جشنواره فیلم فجر می‌تواند نماد و الگوی یکسال آتی سینمای کشور باشد، یعنی این جشنواره با هر کیفیتی که برگزار شود به نوعی نشان می‌دهد که در یکسال پیش رو مخاطبان با چه سینمایی روبرو می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: فارغ از سینمای کمدی گیشه، به طور معمول فیلمهای خوبی در جشنواره فیلم فجر معرفی می‌شوند، همین معرفی آثار در جشنواره فیلم فجر در ادامه می‌تواند باعث معرفی این فیلمها به مخاطبان و پس از آن موفقیتشان در گیشه باشد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ادامه داد: به عنوان مثال یک فیلم به جشنواره آمده، درباره آن نقد و نظر نوشته می‌شود و در نهایت جایزه می‌گیرد، طبیعتا مردم می گویند که باید این فیلم را دید و فهمید که چرا تا این مورد گفت‌وگو قرار گرفته است. 

وی در همین رابطه افزود: با توجه به فهرست آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر به عینه شاهد این هستیم که امسال جشنواره برای فیلمسازان جوان است، این اتفاق می‌تواند سراسر نکات مثبت باشد، هرچند شاید این انتخاب ریسک بالایی داشته باشد اما در هر صورت آینده سینما همین جوانان هستند و تا وقتی که به آنها بها ندهیم نمی توانیم انتظار داشته باشیم که فیلم خوب بسازند.

بازیگر سریال «توی گوش سالمم زمزمه کن» در همین رابطه تاکید کرد: وقتی این جوانان فیلمهایشان را در جشنواره فیلم فجر اکران کنند طبیعتا می‌توانند با نقاط ضعف و قوت اثرشان روبرو شوند، تا در صورت امکان برای اکران عموم آنرا اصلاح کنند و یا مشکل اصلاح شدنی نبود برای فیلم های بعدی خود از این نقاط ضعف و قوت درس بگیرند. 

این بازیگر پیشکسوت سینما درباره تماشای آثار جشنواره فیلم فجر افزود: امیدوارم که بتوانم در زمان برگزاری جشنواره بتوانم به تماشای آثار بنشینم، از همان جوانی هم دیدن فیلم در جشنواره برایم جذاب بوده است، آن زمانها همه بلیت فروشی در گیشه بود و ما مدتها در صف می ایستادیم و به شوق دیدن فیلمهای جشنواره انتظار می کشیدیم. 

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: یکی از لذتبخش ترین اتفاقات سینمایی هر سال جشنواره فیلم فجر است، تماشای فیلم در کنار دوستان و دیگران، گپ و گفت در مورد فیلمها و تماشای آنها به صورت پشت سرهم به نوعی هم فال است و هم تماشا. امسال هم تمام سعی ام را می‌کنم که خودم را به جشنواره برسانم و بتوانم آثار این کارگردانان تازه نفس را از نزدیک مشاهده کنم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما جشنواره فیلم فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر برای فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی