Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور در خطبه های امروز نماز جمعه گراش اظهار داشت: کم هزینه ترین و در عین حال مخرب ترین اثر هویت ستیزی در هر جامعه ای ترویج بی حجابی و بی عفتی و هرزگی است.

وی تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را در طول بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی بر روی همین مقوله یعنی تهی کردن و هویت ستیزی و تضعیف غیرت دینی و انقلابی در جامعه ما متمرکز کرده که بواسطه رواج روزافزون بی حجابی و بی بندوباری بتواند بر تسلط خود را بر کشور مان دست پیدا  کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف ضامن سلامت جامعه است، تصریح کرد: موضوع حجاب و عفاف یک مساله عادی مثل سایر واجبات شرعی نیست؛ حتی مثل یک منکر معمولی هم نیست.

خطیب جمعه این هفته گراش افزود: بسیاری از کشورهای مسلمان زخم خورده این خیانت ها و ترفندهای شوم  دشمن برای حساسیت زدایی از دین و تریج فرهنگ بی عفتی بوده اند اما جمهوری اسلامی تاکنون توانسته با تاکید بر هیمن هویت و غیرت دینی و انقلابی در دام دسیسه های شوم دشمن قرار نگیرد.

امام جمعه گراش همچنین گسترش فرهنگ و هنر در تراز انقلاب اسلامی را یکی از نیازهای اساسی جامعه عنوان کرد و افزود: بعد از چهار دهه از شکوفایی انقلاب اسلامی هنوز فرهنگ و هنر در تراز انقلاب شکل نگرفته و تا رسیدن به نقطه مطلبوب فاصله زیادی داریم .

خطیب جمعه گراش با تبریک ولادت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و روز زن، گفت: تقارن ولادت آن حضرت و امام خمینی(ره) اتفاقی و بدون دلیل نیست و بدون شک اراده الهی در آن دخیل است.

خطیب جمعه این هفته در گراش گفت:  پیام تلاقی این دو ولادت در این است که قیامی که حضرت زهرای اطهر( س) به آن دست زد، نتیجه اش به ثمر نشستن و اجرای کامل این قیام به دست فرزندش، امام بزرگوار باشد که به واسطه این انقلاب، ان قیام تحقق پیدا کند.

وی بیان کرد: اگر بناست جامعه دینی حضرت زهرا س هویت دینی، انقلابی و ایمانی خودش را پیدا بکند انقلاب اسلامی این هویت را جهانی خواهد کرد که تاکنون به برکت این انقلاب در کشوری مثل هندوستان امروز ۶۰۰ حوزه علیمه شیعی فعالیت دارد که نشانه جهانی شدن اسلام ناب محمدی است 

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) دارای ویژگی ها و خصوصیات ارزشمند اخلاقی و والایی است، افزود: حضرت زهرا(س) الگوی بی نظیر و بی بدیل عالم خلقت و معیار کامل حجاب و عفاف برای بانوان جهان است.

برچسب‌ها گراش شعائر دینی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه حوزه هنری لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گراش شعائر دینی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گراش شعائر دینی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه حوزه هنری لارستان فارس انقلاب اسلامی جمعه گراش حضرت زهرا خطیب جمعه زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: کارگران به عنوان موتور محرکه و بازوان پرتوان هر جامعه‌ای هستند.

مسلم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بدون شک همه پیشرفت‌های بشری در طول تاریخ از روحیه کار و تلاش و اندیشه ساختن آینده ای بهتر نشات گرفته است و در این میان کارگران به عنوان موتور محرکه و بازوان پرتوان هر جامعه‌ای، همواره ایفاگر نقشی مهم و اساسی در راه نیل به رشد، تعالی و شکوفایی هستند. قشری که در دین آسمانی اسلام از شأن و منزلت ویژه‌ای برخوردار بوده و بوسه رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان زحمتکش کارگر بیانگر متعالی‌ترین و ارزشی ترین نگاه به این قشر است.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول بیش از چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، بویژه در شرایط خاص و حساس کنونی که بیش از هر زمانی نیازمند تولید داخلی برای گذر از تحریم های ظالمانه دشمنان هستیم بر کسی پوشیده نیست و در سال جهش تولید با مشارکت مردم این قشر می تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

مرادی بیان کرد: جامعه کارگری، از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به عهد خود وفادار بوده و نقش غیرقابل‌ انکاری در توسعه اقتصادی کشور داشته است.

وی تصریح کرد: کارگران از اقشار مهم نظام هستند لذا توسعه و پیشرفت کشور به تلاش و کوشش کارگران بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها