Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه خلخال بیان کرد:با توجه به محرومیت این شهرستان، اگرقرار است تخصیص جدیدی از برداشت آب رودخانه قزل اوزن داده شود قطعا اولویت این تخصیص و استفاده باید برای مردم خلخال باشد .

خطیب جمعه خلخال گفت: یکی از علل و عوامل محرومیت خلخال و توسعه نیافتگی این شهرستان و با وجود بهره مندی از ظرفیت های لازم برای توسعه بی توجهی های گذشته به مردم این منطقه و استفاده بهینه ظرفیت های خدادادی موجود این شهرستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه توسعه خلخال همواره باید مدنظر مسوولین ارشد استان قرار داشته باشد اظهار کرد: چنانچه در گذشته به توسعه کشاورزی خلخال با تخصیص آب مورد نیاز از رودخانه قزل اوزن ،استخراج معادن فلزی ،احداث سدهای معیشتی کشاورزی ،راه اندازی کارخانه های صنعتی بزرگ و ظرفیت موجود گردشگری منطقه توجه می شد مردم خلخال امروز با چنین محرومیت شدید و توسعه نیافتگی مواجه نمی شدند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک و گرامیداشت روز سوم دی ماه سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از خانواده به عنوان یکی از ارکان جامعه یاد کرد که بانوان در تربیت صحیح آن و تحویل فرزندان صالح به جامعه نقش محوری ایفا می کنند .

خطیب جمعه خلخال با اشاره به تقویت روابط ایران با دو کشور چین و روسیه گفت: با توجه به اینکه تحریم های آمریکا متوقف نخواهد شد فراهم سازی زمینه ارتقا منافع مشترک سه جانبه ایران ،چین و روسیه می تواند برای حل مشکلات جامعه مفید واقع شود .

وی با اشاره به بارش های سنگین برف در طول روزهای گذشته در منطقه از تلاش دستگاهها و  نیروهای امدادی  برای برف روبی و بازگشایی راه های بین شهری و روستایی تقدیر کرد.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خلخال استان اردبیل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ماموستا رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: کارگران در توسعه کشور جایگاه ویژه‌ای دارند و رسیدگی به دغدغه‌های آنان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: توسعه کشور در سایه امنیت وایجاد اشتغال قابل تحقق است که دولت سیزدهم در این مسیر گام برداشته است.

امام جمعه سنندج در ادامه بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار رهبری تاکید کرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم و یادآور شد: بی تفاوتی مجامع بین المللی در برابر شهادت ۳۴ هزار و ۱۸۳ انسان مظلوم و ویرانی منازل و مساجد و بیمارستان‌ها، نابخشودنی است.

تبریک روز سنه و آغاز هفته معلم به تلاشگران عرصه علم و دانش و لزوم رعایت رعایت حجاب اسلامی، از دیگر مواردی بود که امام جمعه سنندج به آن پرداخت.

دیگر خبرها

  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • نماز جمعه سنندج
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است