Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نمایشگاه فیتور ۲۰۲۲ آنخل لوسادا فرناندز مدیر اجرایی نمایشگاه فیتور در غرفه جمهوری اسلامی ایران حضور یافت و با محمد‌حسین صوفی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتوموبیل‌رانی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایران آنلاین ، فرناندز ضمن قدردانی از حضور ایران در چهل‌دومین دوره نمایشگاه بیان کرد: «با توجه به پاندمی اومیکرون و عدم حضور بسیاری از کشورهای دنیا و همسایگان ایران حضور ایران در کنار شرکت‌های صاحب‌نام با تعداد زیادی از توراپراتورها و نماینده صنوف جهان‌گردی ایران نشان از همت ستودنی مسئولان گردشگری ایران دارذ که زمینه لازم را برای حضور نمایندگان صنوف جهان‌گردی در نمایشگاه فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در این ملاقات صوفی نیز ضمن برشمردن اشتراکات فرهنگی ایران و اسپانیا و علاقمندی به توسعه همه صنایع بخصوص گردشگری با کشور اسپانیا از تلاش فرناندز در برگزاری نمایشگاه و حل مشکل پاویون ایران تشکر کرد و اظهار داشت: «علاقه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران بر حضور جدی و تاثیر گذار  در چنین رویدادهایی است.»
او با اعلام آمادگی برای حضور در چهل‌وسومین دوره فیتور، افزود: «انتظار داریم که مسئولان نمایشگاه با اختصاص مکان وسیع‌تری زمینه حضور تعداد بیشتری از صنوف گردشگری ایران را در فیتور آینده فراهم آورند.»

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴

برند اکسید با حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن ۲۰۲۴، نوآوری‌ها و چشم‌انداز استراتژیک خود در زمینه خودرو‌های لوکس را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش عصرایران، این رویداد، نقطه شروعی برای مجموعه فعالیت‌های کلیدی اکسید از جمله رونمایی از محصولات جدید، نمایش مدل‌های سازگار با محیط زیست و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده این برند خواهد بود.

محصولات نوآورانه و لوکس در صدر توجهات:

اکسید در غرفه خود در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴، از جدیدترین دستاورد‌های خود در زمینه خودرو‌های لوکس انرژی جدید رونمایی خواهد کرد. این محصولات، حاصل تلاش‌های بی‌وقفه برند انرژی‌های جدید EXLANTiX در بیش از یک سال گذشته هستند و نوآوری و کیفیت را به طور همزمان به ارمغان می‌آورند.

عرضه مدل‌های ES و RX PHEV در این نمایشگاه، نشان‌دهنده تعهد اکسید به ارائه طیف وسیعی از گزینه‌های انرژی جدید برای مشتریان رده بالا است.

حرکتی عمیق به سوی آینده‌ای پایدار:

اکسید در ادامه این مسیر، در ۲۶ آوریل سفری یک روزه به پکن خواهد داشت و در ۲۹ آوریل با برگزاری نمایشگاهی از محصولات زیست‌محیطی در ووهو، به اوج خود خواهد رسید. این رویداد، ترکیبی بی‌نظیر از محصولات سطح بالا، فناوری و پایداری را به نمایش می‌گذارد که توسط مجموعه محصولات Eco-Products اکسید ارائه شده‌اند.

در این نمایشگاه، شاهد تعدادی از محصولات انرژی جدید خواهیم بود که هر کدام نشان‌دهنده تعهد این برند به تولید محصولاتی رده بالا با رویکردی پایدار است.

نشست سالانه فروشندگان: ترسیم نقشه راه آینده:

نقطه اوج رویداد‌های اکسید در ماه آوریل، نشست سالانه فروشندگان خواهد بود که در ۲۹ آوریل در ووهو برگزار می‌شود. در این گردهمایی، جهت استراتژیک برند و نوآوری‌های آینده با سهامداران کلیدی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

علاوه بر تجلیل از دستاورد‌های سال گذشته، در این نشست بحث‌هایی پیرامون استراتژی نام تجاری، توسعه محصول و گسترش بازار انجام خواهد شد که بر نقش اکسید به عنوان یک پیشگام در عصر انرژی جدید تأکید می‌کند.

حضور اکسید در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ و مجموعه رویداد‌های متعاقب آن در ووهو، نشان‌دهنده جایگاه این برند به عنوان یک بازیگر فعال و پیشرو در صنعت خودرو‌های لوکس است. اکسید با تمرکز بر تجملات پایدار، فناوری پیشرفته و تعهد به فراتر رفتن از انتظارات، آماده است تا معنای واقعی یک برند ممتاز را در این صنعت به نمایش بگذارد.

دیگر خبرها

  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • بازدید عمومی نمایشگاه ایران اکسپو از روز یکشنبه آغاز می‌شود؛ نمایشگاه اکسپو چند روز است؟!
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید