Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فرزین معتمدی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر علاوه بر امدادرسانی به این تعداد از شهروندان، نسبت به آزادسازی ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف نیز اقدام کردند.

وی ادامه داد: در این چند روز ۲ هزار و ۳۶۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته میان گرفتاران در برف و کولاک و اهالی روستاهای پاوه، ثلاث باباجانی و دالاهو که راه ارتباطی آن ها قطع شده بود توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدی توزیع ۱۵ تخته چادر، ۱۲۰ تخته پتو، پنج هزار و ۶۰۰ قرص نان و ۵۳۰ کیلوگرم نایلون میان مردم متاثر از برف و کولاک خبر داد و گفت: در هیمن راستا ۲۹۶ نفر نیز در پایگاه های امداد و نجات استان اسکان اضطراری داده شده و ۱۶ مادر باردار هم از روستاها به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه از انجام هفت سورتی پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: پنج سورتی مربوط به ارسال اقلام ضروری و بسته های غذایی برای روستاهای محاصره در برف و کولاک بود و ۲ سورتی هم برای انتقال مادران باردار به مراکز درمانی انجام شد.

وی تصریح کرد: در این چند روز ۵۴۵ نفر از همکاران ما در قالب ۶۲ تیم های عملیاتی در ۳۰ محور واقع در ۱۲ شهرستان استان به صورت شبانه روز مشغول ارائه خدمات به عموم همشهریان و هموطنان بودند.

معتمدی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر ۴۴ دستگاه خودرو امداد کمک دار برای خدمات رسانی به مردم مورد استفاده قرار گرفت، افزود: ۳۱ پایگاه شهری و بین شهری نیز برای امداد رسانی به مردم درنظر گرفته شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه در پایان با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی همه نیروهای امدادی جمعیت، گفت: همکاران پرتلاش ما همچنان در حالت آماده باش به سر می برند تا در صورت نیاز به یاری مردم بشتابند.

بارش برف در استان کرمانشاه که از اوایل هفته جاری آغاز شده بود تا پنجشنبه شب ادامه داشت و بیشتر مناطق استان را در برگرفت و منجر به انسداد راه های اصلی ، فرعی و روستایی و قطع برق تعدادی از روستاها شد.

برچسب‌ها بارش برف ثلاث باباجانی پاوه کرمانشاه سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر دالاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش برف ثلاث باباجانی پاوه بارش برف ثلاث باباجانی پاوه کرمانشاه سازمان امداد و نجات هلال احمر دالاهو جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس

ایسنا/آذربایجان شرقی بارش‌های سیل‌آسای روز گذشته، مسیر بازگشت یک خانواده ۱۱ نفره را در منطقه اکوز داغی شهرستان هریس مسدود کرد و آن‌ها را در شرایط خطرناکی قرار داد و در نهایت، این خانواده پس از پنج ساعت نجات پیدا کرد.

بارش‌های سیل‌آسای روز گذشته، مسیرهای کوهستانی را به شدت لغزنده و گل‌آلود کرده بود. در این میان، یک خانواده ۱۱ نفره که برای تفریح به منطقه اکوز داغی رفته بود، در مسیر بازگشت با مشکل مواجه شد. وجود دو کودک زیر شش سال بین اعضای خانواده شرایط را پیچیده کرده و بر اضطراب عملیات افزوده بود.

با اطلاع از این حادثه، محل اعزام جمعیت هلال احمر و راهداران با دستگاه سنگین‌شان مشخص شد. عملیات نجات با حضور میدانی بخشدار مرکزی هریس و همکاری نجاتگران جمعیت هلال احمر آغاز شد.

نیروهای امداد و خدمات‌رسان پس از پنج ساعت موفق شدند این خانواده را از منطقه کوهستانی به جمعیت هلال‌ احمر شهرستان هریس انتقال‌ دهند تا این خانواده شب را مهمان جمعیت هلال‌ احمر باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر در این‌باره گفت: با توجه به شرایط جوی و ادامه‌دار بودن بارش‌ها و سخت شدن عبور مسیرهای کوهستانی، از گردشگران و کوهنوردان، طبیعت‌گردان و کوهروان تقاضا می‌شود از صعود به ارتفاعات خودداری و از اقامت در مسیل‌ها اجتناب کنند یا با رعایت تمام نکات ایمنی، اقدام به این کار کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت