Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و سربلندی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردارمحسن کریمی ظهر امروز در آیین افتتاحیه جام پرچم در سالن شهید ثامنی اراک با اشاره به ضرورت پیروی از ولایت اظهار داشت: هدایت، شفاعت و کرامت معنوی از مهمترین دستاوردهای پیرو ولایت بودن است که همین ولایت مداری و تابع محض ولی فقیه بودن مهمترین و اصلی ترین رمز پیروزی شهید سلیمانی به شمار می‌رفت که همواره این شهید والامقام را در عرصه‌های مختلف پیروز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز اگر خواستار و طالب سعادت هستیم باید مسیر شهدا و مسیر ولایت و معنویت را با جدیت ادامه دهیم چراکه شهید سلیمانی با پیروی از آیات الهی و تبعیت محض از ولایت به یک مکتب مهم و باارزش تبدیل شد.

کریمی بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی ادامه خط سرخ عاشورا و نهضت کربلای حسینی است که مهمترین مولفه آن اخلاصُ ولایت مداری و معنویت است که در تمام سخن و رفتار شهیدسلیمانی جاری و ساری بود به طوری که این شهید سعید عاقلانه زندگی را آغاز، عارفانه ادامه و عاشقانه تمام کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: حاج قاسم با خلوص نیت، توکل بر خدا‌، توسل به اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت صدیقه طاهره(س) به این سطح از اقتدار رسید و مهمترین دستاورد مجاهدت های شهید سلیمانی امت سازی برای جهان اسلام است و موفقیت های حاج قاسم در صحنه های مختلف موجب خلق دستاوردهای عظیم برای امت اسلام شد و امروز مکتب شهید سلیمانی مکتبی انسان ساز در تراز اسلام است.

وی بیان کرد: معرف و هجرت از همه وابستگی و دلبستگی ها داشتن همت بلند و به کارگیری اراده های قوی، استقامت بر روی ارزش ها، معرفت پیدا کردن، سرعت و سبقت برای کسب خوبی ها از لازمه های ادامه مسیر شهدا است که باید مورد توجه ما باشد به طوری که شهدا رضایت الهی و ارزش های اسلامی را انتخاب کردند و عزت و سربلندی ملت ایران و امت اسلامی را رقم زدند و با خواندن دو رکعت نماز عشق به معبود خود رسیدند و امروز هم ما با تاسی از آنها باید در مسیر آنها باشیم.

کریمی اضافه کرد: شور و نشاط لازمه پیشرفت جامعه است ولی آن چیزی که مهم است شور و نشاط باید همراه با معنویت باشد و امروز ما با ارزش های الهی می توانیم به کمال و سعادت برسیم بنابراین در گام دوم انقلاب باید ارزش های اسلامی در همه بخش های کشور طنین انداز شود.

وی افزود: در اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی ارزش های اسلامی باید مورد توجه باشد چراکه حاکم شدن ارزش های اسلامی در برنامه ها موجب رشد و حرکت شتابنده جامعه به سمت پیشرفت خواهد شد و جوانان باید در این مسیر پیشگام باشند.

اولویت برنامه‌های سپاه استان مرکزی محرومیت‌زدایی و حمایت از محرومان است + فیلمفرمانده سپاه استان مرکزی: هیئت‌های اندیشه‌ورز برای تحقق بیانیه گام دوم باید تقویت شودفرمانده سپاه استان مرکزی: انقلاب اسلامی سطح استراتژیک را پشت سر گذاشته و امروز یک قدرت مطرح است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه غیرت دینی عامل نجات کشور در بحران ها و کسب توفیقات بزرگ بوده گفت: ملت ایران با غیرت دینی در طول انقلاب اسلامی به بزرگترین پیشرفت ها دست پیدا کرده و بزرگترین صحنه عملیاتی شدن غیرت دینی ملت، دفاع مقدس بود و امروز غیرت دینی باید در همه امورات و برنامه های ما نمود داشته باشد و این مسئله مطالبه مهم مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مهمترین مولفه وصیت نامه شهدا توجه به ارزش های الهی و عمل به رهنمودهای ولایت است و این رمز موفقیت ملت ایران در همه صحنه های مختلف است و آن چیزی که توانسته ملت ایران را در برابر زورگویی های جبهه استکبار و حامیان آنها پیروز کند ارزش های الهی و عمل به رهنمودهای ولایت است که باید مورد توجه ما باشد.

کریمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و سربلندی است، گفت: آنچیزی که حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی را در همه صحنه‌ها پیروز کرده معنویت مبتنی بر مکتب اسلام ناب محمدی است و لذا معنویت باید در تمام بخش های کشور حاکم باشد که پرچم جمهوری اسلامی نماد ارزش های اسلامی است و هزاران شهید عزیز خون پاک خود را برای برافراشته نگه داشتن پرچم ایران اسلامی دادند، بنابراین امروز همه باید از این نماد به خوبی پاسداری کنیم.

انتهای پیام/711/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه استان مرکزی ارزش های اسلامی انقلاب اسلامی شهید سلیمانی ملت ایران برنامه ها غیرت دینی ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است

ماموستا عبدالسلام امامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با تسلیت به مجاهدان محور مقاومت به ویژه مستشاران نظامی ایران در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار داشت: باید درود و سلام ویژه به ارواح طیبه شهدایی مانند شهید تهرانی مقدم که سبب تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در حوزه موشکی شده‌اند فرستاد.

وی تصریح کرد: به عنوان یک مسلمان باید به خود ببالیم که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح کشور نه تنها باعث عزت برای ایران اسلامی بلکه برای باعث سربلندی برای محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌اند.

امام جمعه مهاباد بیان کرد: بی‌تردید اقدامی که ایران در عملیات «وعده صادق» انجام داد یک اقدام دفاعی بود چرا که رژیم صهیونیستی در 6 ماه گذشته و پیش از آن تمامی مرزهای اخلاقی و بین‌المللی را زیرپا گذاشت و توجهی به قطعنامه‌های متعدد سازمان ملل، شورای امنیت و دستورات سازمان‌های حقوق بشری نکرد.

وی افزود: با توجه به حملات متعدد به مصالح و منافع و نیروهای مردم در سوریه، صبر راهبردی نظام اسلامی ایران مانع از این می‌شد که منطقه بیش از این دچار تنش نشود اما اقدام اخیرا رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری و سفارت ایران در دمشق و شهادت 34 هزار نفر از مظلومان غزه باعث شد رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور انتقام وعده صادق را صادر کنند.

ماموستا امامی بیان کرد: در این رابطه نیروهای مسلح کشور، مردانه برخلاف تمامی عملیات‌های رژیم صهیونیستی که با غفلت انجام می‌گیرد، با اعلام قبلی حمله‌ای را انجام داد که در مقام دفاع از خود بود و از همه مهمتر در این حمله صرفا به اماکن نظامی و نه به مردم عادی و بیمارستان‌ها، نیروهای امدادی و زنان و کودکان حمله شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه این عملیات به اهداف از پیش تعیین شده خود رسید و از همه مهمتر سیستم دفاعی رژیم صهیونیستی یعنی گنبد آهنین و فلاخن داود و دیگر سیستم‌های آن را پشت سر گذاشت و آن به عنوان یک عملیات ابتدایی در این زمینه، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را برای تمام جهانیان آشکار کرد.

امام جمعه مهاباد تصریح کرد: در نظرسنجی‌هایی که در کشورهای اسلامی و عربی انجام شده است بیش از نزدیک 88 درصد مردم از این اقدام بسیار خوشحال شدند و خود را در طرف ایران قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان