Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@02:56:59 GMT

ارتباطات ایران با شرق آسیا زنده شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۰۴۶۹

ارتباطات ایران با شرق آسیا زنده شد

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نگاه متمرکز به غرب از بین رفته و ارتباطات ایران با شرق آسیا زنده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، یکم بهمن ماه در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه که در مصلای بجنورد برگزار شد، با اشاره به مذاکره فعالانه تیم دیپلماسی وزارت خارجه با کشورهای شرق آسیا، اظهار کرد: در دولت سیزدهم نگاه متمرکز به غرب از بین رفته و ارتباطات ایران با شرق آسیا زنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم نیز مذاکرات هسته‌ای انجام می‌شود، اضافه کرد: دولت زندگی مردم را با مذاکرات هسته‌ای گِره نزده است و تیم مذاکره کننده با اقتدار به پیگیری مذاکرات می‌پردازد.

نوری با تأکید براینکه حفظ اقتدار در مذاکره بسیار اهمیت دارد، بیان کرد: امروز تیم مذاکره کننده به لغو تحریم‌ها تأکید می‌کند و اگر طرف مقابل تحریم‌ها را لغو نکند نباید انتظار انجامِ تعهدات را از ایران داشته باشد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به نزدیکی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: یکی از افتخارات ایشان خانه‌داری و حمایت از همسرش بوده و این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی به احساس مسئولیت در جامعه نیز اشاره کرد و ادامه داد: از نگاه امام باقر(ع) شیعه کسی است که توجه به فقرا، دغدغه‌مندی برای رفع مشکل نیازمندان، احساس مسئولیت در جامعه و... را داشته باشد در غیر این صورت شیعه واقعی محسوب نمی‌شود.
انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه مذاکرات هسته ای خراسان شمالی شرق آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهران‌فر صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی مانه و سملقان در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک و با هماهنگی لازم آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این کامیونت حامل ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر چسب مایع فاقد مجوز است، افزود: این خودرو برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل و یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094942

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • تیتکانلو خراسان شمالی لرزید
  • خراسان شمالی لرزید
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • راز صاحب سینما می‌شود