Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازگشت به نفت مسجدسلیمان و قبول مسئولیت سرمربیگری این تیم اظهار داشت: بسیار خوشحالم که مجدد در خدمت تیم نفت مسجدسلیمان هستم. این تیم را چندین سال است می‌شناسم و با همه فضاهایش آشنایی کامل دارم. شناخت خوبی هم از تیم امسال دارم. تیم خوبیست ولی مشکلاتی بوده که نتوانسته نتیجه دلخواه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم بازیکنان با کیفیتی دارد که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. می‌توانیم در ادامه مسیر نتایج بهتری بگیریم تا در جدول جایگاه بهتری پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: مطمئنا اگر به این تیم اعتقاد نداشتم و فکر می‌کردم سقوط می‌کند به اینجا نمی‌آمدم. این حس را به بچه‌ها هم منتقل کردم که کاملا به آن‌ها اعتقاد دارم. فوتبال یک کار گروهی است. امیدوارم با کمک هم و تلاش بیشتر بازی به بازی نتایج بهتری بگیریم و در جدول صعود کنیم. مشکلات و قوانینی سر راه تیم های نفتی وجود دارد. امیدواریم این قوانین برداشته شوند. کمک بیشتری شود تا انتقال بودجه راحت تر انجام شود و تیم بتواند مشکلاتش را بهتر حل کند. 

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص رابطه با مدیریت جدید باشگاه عنوان کرد: با هدایت یزدی مدیرعامل جدید باشگاه از قبل همکاری داشتیم. سال اولی که اینجا آمدم مدیریت باشگاه با او بود. سالی هم که صعود کردیم در کنار هم بودیم. شناخت کافی و کامل از هم داریم. از مسئولین شهری و مردم شهر هم شناخت دارم و تمام پتانسیل این شهر را می شناسم.

وی افزود: اعتقاد دارم می‌توانم به این شهر و مردم آن کمک کنم. این تیم و مردم را از صمیم قلب دوست دارم. شاید برخی تبلیغات و اتفاقاتی که رخ داد، شکل و ظاهر این تیم را خشن و بد جلوه داد اما مردمان خوش قلب، مهربانی، بسیار پاک و دوست داشتنی در این شهر هستند. امیدوارم همه مردم، مسئولین بازیکنان، کادرفنی و بقیه دوستان دست به دست هم بدهیم و با کمک هم بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم جم اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید تمام انرژی و توان خود را مصروف خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه کنیم.

استاندار بوشهر افزود: دیدارهای چهره به چهره، فرصت مناسبی برای شناخت بهتر و نزدیک‌تر مشکلات مردم است که معاونان استاندار و مدیران استان بوشهر و فرمانداران نیز به طور مکرر این دیدارها را باید برگزار کنند.

در این برنامه ۲۷ نفر از مردم شهرستان جم، بی واسطه و مستقیم، مشکلات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح کردند.

در این ملاقات عمومی، مشکلاتی در حوزه اشتغال، مسکن، تسهیلات بانکی، درمان، آموزش، کشاورزی و صنعتی و … مطرح و استاندار نیز خطاب به مدیران مرتبط دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.

کد خبر 6087926

دیگر خبرها

  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • ببینید | دیدار چهره به چهره وزرا با مردم
  • دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران
  • تشخیص گرایش سیاسی افراد از روی چهره‌شان توسط هوش مصنوعی
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • چرا چشم‌های سگ همیشه غمگین است؟
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان