Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@00:22:13 GMT

دیپلماسی دولت سیزدهم قابل تقدیر است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۰۷۸۰

دیپلماسی دولت سیزدهم قابل تقدیر است

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) گفت: سوره کوثر در مکه بر وجود مقدس نبی مکرم اسلام (ص) در شان و‌منزلت بی بی دو عالم نازل شد.

او گفت: کوثر ماندگار، جاودانه و همواره باعث خیر و برکت است لذا نبی مکرم اسلام پس از تولد بی بی دو عالم با خواندن نماز کامل سجده شکر بجا آورد و در راه خدا قربانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته خطیب جمعه کوهبنان روز تولد حضرت زهرا (س) بعنوان روز زن نام گذاری شده در حالی که تکریم والدین خصوصا مادر بسیار سفارش شده است.

او گفت: دعای والدین خصوصا مادر در حق فرزند زود مستجاب می‌شود لذا والدین را همواره واسطه بین خدا و خود قرار دهیم.

حجت الاسلام جعفری گفت: یکی از دیونات پرداخت مهریه هست که اگر زن مطالبه کند مرد باید آن را پرداخت کند.

به گفته حجت الاسلام جعفری زنان باید ادب، همسرداری، شوهرداری، تربیت فرزندان، حیا، عفت، حجاب، دفاع از ولایت، دشمن شناسی، موقعیت شناسی  را از بی بی دو عالم فرا بگیرند.

امام جمعه کوهبنان گفت: در راستای کمک‌های مومنانه به مردم جنوب که گرفتار سیل شدند با مدیریت بسیج مشارکت داشته باشید.

به گفته‌ امام‌جمعه کوهبنان جا دارد همواره خانواد‌های معزز شهیدان و ایثارگران را تکریم کنیم و اگر والدین شهدا از دنیا رفتند با فاتحه‌ای یادشان را گرامی بداریم.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: یادواره شهید محمد رضا محمد حسنی کم سن‌ترین شهید در شهرستان برگزار شد جا دارد یاد و خاطره سید الشهدای مقاومت و شهدای کربلا ۴ و ۵ را گرامی بداریم.

به‌گفته حجت الاسلام جعفری در آستانه سالروز ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب قرار داریم شخصیتی که همواره خدامحوری، توکل و اعتماد به خدا، اطمینان و آرامش در زندگی فردی و اجتماعی، شرح صدر، احتیاط در عمل را سرلوحه امورات خویش قرار می‌داد.

 امام جمعه کوهبنان گفت: در سالروز رحلت شیخ عباس قمی و شیخ مرتضی انصاری قرار داریم علما و فضلایی که با گفتار، عمل و کتابت راه مستقیم را به ما نشان دادند.

او می گوید: باید از دیپلماسی قوی دولت سیزدهم تشکر کرد در حالی که در مسائل سیاست خارجی خوب عمل کردند واعلام کردند در مذاکرات ما از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و معتقدیم باید تحریم‌ها کلا رفع شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت سیزدهم حضرت زهرا جمعه کوهبنان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی، امروز در اصفهان در نشست خبری مشترک با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار کرد: در این سفر گفت‌وگوهای سازنده و رو به جلویی با آقای گروسی داشتیم.

وی ادامه داد: ما در اسفند گذشته در تهران، بیانیه‌ای را به صورت مشترک منتشر کردیم که اگرچه بدخواهان جمهوری اسلامی ایران همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند، اما گروسی و من اعتقاد داریم که آن بیانیه، مبنای خوبی برای تعاملات آژانس و سازمان انرژی اتمی است و به عنوان نقشه راه خود بر آن تاکید کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژگی بارز وزارت نفت در دولت سیزدهم، دیپلماسی موفق انرژی است
  • مداخله هیچ نهاد و دستگاهی، درون مسجد قابل قبول نیست
  • دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس