Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به ویژگی‌های انسان مؤمن و انقلابی اشاره و اظهار کرد: انسان مؤمن و انقلابی اهل افراط و تفریط نبوده و کاسه داغ‌تر از آش نیست و جلوتر از ولی خودش حرکت نمی‌کند.

وی به مکتب حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: باید رفتارمان بر اساس مکتب امام (ره) باشد چون شناخت این مکتب یعنی شناخت آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شوش در ادامه معنویت، عقلانیت و عدالت را از ابعاد مکتب حضرت امام خمینی (ره) دانست و تاکید کرد: باید برای خدا کار کنیم و همیشه در کارهای خودمان اخلاص داشته باشیم.

حجت‌الاسلام علیزاده اصل بیان کرد: امام (ره) به مردم گفت که صاحبان اصلی این انقلاب شما هستید، درست هست ولی برخی مسئولان نمی‌خواهند باور کنند که صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند.

خطیب نمازجمعه شوش بیان کرد: اگر مسئولیتی گرفته‌ایم نباید یادمان برود که صاحب اصلی این انقلابی که به واسطه آن مسئولیتی گرفته‌ایم مردم هستند نه خودمان را از آنها مخفی کنیم.

وی ادامه داد: مسئولی که خودش را از مردم مخفی می‌کند و خیابان منتهی به خانه‌اش را مسدود می‌کند تا کسی از آنجا رفت و آمد نکند این مسئول شأن چنین مسئولیتی را ندارد، شاید ظاهری مسئول باشد اما مطمئن باشید که شأن مسئولیت در این انقلاب را از دست داده است.

امام جمعه شوش افزود: این مسئول قطعاً بداند حقوقی که دریافت می‌کند حرام است و دارد لقمه حرام به خانواده‌اش می‌دهد.

حجت‌الاسلام علیزاده اصل اظهار کرد: خون تو از مردم رنگین‌تر است که خیابان منتهی به خانه‌ات را مسدود می‌کنی؟ برای چه مسدود کرده‌ای؟ امنیت ندارید؟ اگر امنیت نیست همه مردم ندارند اگر امنیت هست همه مردم دارند.

وی یادآور شد: این را بدان که صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند، مسئولی که بین مردم باشد از امنیت بیشتری برخوردار است بیاید بین مردم باشید تا معنی امنیت را بفهمید.

امام جمعه شوش عدالت را از ابعاد مهم مکتب حضرت امام (ره) اعلام کرد و افزود: عدالت یعنی توجه به محرومان، پرهیز از اشرافی‌گری.

حجت‌الاسلام علیزاده اظهار کرد: آیا مسئولی می‌تواند سه ماه بدون حقوق زندگی کند؟

وی گفت: مسئول مستأجر نیست که خودش را از صاحب خانه مخفی کند یا بخاطر عقب افتادن اقساط وام، جلوی ضامن شرمنده باشد.

امام جمعه شوش بیان کرد: این مکتب حضرت امام (ره) نیست که مسئول خودش حقوق بگیرد و زیرمجموعه‌ای خودش حقوقی نگیرند و بعد هم اعلام کند که هر کسی از حقوق حرفی بزند آن را اخراج می‌کنم، چون می‌توانم.

حجت‌الاسلام علیزاده اصل گفت: مسئول این را بدان این حرف‌ها مربوط به سال‌های قبل ۵۷ هست. اشتباه آمده‌ای آقای مسئول، زورگویی مربوط به زمان شاه بود و اکنون نظام انقلاب اسلامی است.

کد خبر 5405408

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان شوش انقلاب اسلامی ایران بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه برف روبی ویروس کرونا سیل کرمان سیل هرمزگان برف و یخبندان امداد رسانی تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه اردبیل حجت الاسلام علیزاده اصلی این انقلاب مکتب حضرت امام امام جمعه شوش علیزاده اصل مردم هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟

قطعا باور دارید که «ان الله لایجری الامور الا باسبابها» و باور دارید که اصلاحات امام زمانی قاعدتا زمانبر و تدریجی است.
بیایید فرض کنیم آقا تشریف آوردند آیا بلافاصله تمام زنان بی حجاب و بدحجاب و شل حجاب تنبیه می شوند؟ یا مردان و زنان اختلاسگر و سوء استفاده چی تنبیه میشوند؟
آیا در اولین سخنرانیها دوچرخه سواری بانوان را محکوم میکنند یا میگویند ای دولتمردان وای مردم قسط و عدالت را بر پای دارید؟
آیا وزرای ارتباطات تمام جهان مامور میشوند فیلترینگ شدیدی اجراکنند و نیروهای انتظامی برفراز بامها دیش های ماهواره را جمع میکنند یا مسئولین موظف به تهیه برنامه های متنوع فرهنگی میشوند تامردم را رشد بدهند؟
آیا بیت المال به سمت طرفداران شان سرازیر میشود یا همه واجدین شرایط ازآن بهره می برند و مکتبی و حزب اللهی و هم خط و چپ و راست با دیگران برابرند؟

ظاهرا در این مملکت عده ای تفکرات خود را دقیقا منطبق بر ایده های امام(عج) میدانند و شاید خود را امام می پندارند و میخواهند قبل از ظهور ان را پیاده کنند ولی اساس حرکت انبیا که مبتنی بر توحید و قسط است رافراموش کرده اند. تا آنجا که مشخص است پس از توحید و پرهیز از شرک نوبت قسط وعدل است ان هم نه در شعار و بلکه در عمل و اگرچنین نباشد جهان امادگی همراهی باامام را نخواهد داشت .
مسئولین محترم و مدعیان دینداری اگر قصد دارند قبل از ظهور منجی به راه ان معصوم بروند بسم الله .... بدون شعار بلکه با عمل پای دروادی برقراری قسط و عدل بنهند. از اختلاف و نفاق و دروغ و شعارزدگی و تهمت و سیاسی کاری و گروه گرایی و چوب لای چرخ یکدیگر گذاشتن و کندکردن جریان توسعه و.... دست بردارند.
مردم خسته اند و نیازبه کمک و رسیدن به آرامش دارند.

* منتشر شده در سایت مبلغ

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902279

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند