Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول از سخت بودن بازی با کریستال پالاس و شادی شاگردانش پس از برد مقابل آرسنال گفت

یورگن کلوپ انتظار یک بازی سخت مقابل شاگردان پاتریک ویرا را می‌کشد.

طرفداری | لیورپول که شب گذشته با پیروزی 2-0 مقابل آرسنال به فینال لیگ کاپ انگلیس صعود کرد، عصر یک‌شنبه باید در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در سلهرست پارک به مصاف کریستال پالاس برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش لیورپول اکو، یورگن کلوپ سرمربی قرمزها در کنفرانس خبری پیش از این دیدار، پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد:

درباره دیوگو ژوتا، فابینیو و کلر: اگر اصول اولیه را نداشته باشید، هیچ‌کس نمی‌تواند معجزه کند. دیروز ژوتا کارهای زیادی انجام داد تا تیم بتواند صعود کند. واقعا برای ژوتا خوشحالم. او بازیکنی بسیار باکیفیت است و خیلی خوب شد که او مقابل آرسنال توانست این کیفیت را به نمایش بگذارد. فابینیو شب گذشته درخشان بود. او هر چه قدر که توانست، توپ گرفت و خیلی به تیم کمک کرد. کلر، سنگربان شماره دوی ماست و برای بازیکنی با سن او، این خیلی خوب است. چه چیزی بهتر از این که او بتواند از آلیسون، بهترین دروازه‌بان جهان، چیزهایی یاد بگیرد؟ کلر سطح بالایی دارد. او سیوهای خیلی خوبی دارد، اعتماد به نفسش خوب است و خوب با توپ کار می‌کند.  درباره پیروزی 7-0 مقابل کریستال پالاس: 

چنین روزهایی برای هر تیمی اتفاق می‌افتد. این اتفاقی نیست که همیشه بیفتد. ما هر شوتی که زدیم، درون دروازه آن‌ها رفت. کریستال پالاس متحول شده و رشد داشته است. اکنون آن‌ها تیمی باثبات هستند و به نظرم آن نتیجه، یک بدشانسی برای آن‌ها بود. ما انتظار رویارویی با تیمی سرسخت را داریم. 

 صعود به فینال لیگ کاپ:

خیلی خوب شد که توانستیم به فینال لیگ کاپ برسیم. این برای ادامه فصل ما خیلی خوب است. بچه‌ها شب گذشته انگار که پرواز می‌کردند، صدای موزیک بلند بود و از این دست چیزها. اوضاع همان‌طوری است که می‌خواستیم. بابت این نتیجه خیلی خوشحالیم. در حال حاضر حس خوبی داریم اما تا زمان شروع بازی، جو تیم باید تغییر کند چون آن‌ها برای هدیه دادن به ما وارد زمین نمی‌شوند. فینال لیگ کاپ؟ بازی بزرگی در پیش است. استادیوم، قرمز و آبی می‌شود. یک بازی هیجان‌انگیز از دو تیم بزرگ در فینال، در پیش است. 

تمجید از کرتیس جونز: 

 فقط وقتی می‌توان یک مسابقه سخت فوتبال را برد که همه بازیکنان در فرم خوبی باشند اما کرتیس جونز در دو بازی اخیر، خیلی خوب بود. راستش را بخواهید، خودم یکی از بزرگ‌ترین هواداران کرتیس جونز هستم. وقتی تازه به لیورپول آمده بودم، کرتیس جونز را در دفترم ملاقات کردم. با خودم گفتم خدایا این پسر چند سال دارد؟ او 15 ساله بود. حالا جونز به حدی خوب شده که بازی دیشب را بدون نمایش فردی خوب او ببریم. جونز یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. 

وضعیت چمبرلین، هاروی الیوت و ماتیپ: 

الکس تمرینات را شروع کرده و می‌تواند دقایقی مقابل کریستال پالاس بازی کند. این خبر خوبی برای ماست. بازگشت هاروی الیوت می‌تواند خبر خیلی خوبی باشد. او پسر فوق‌العاده‌ای است. الیوت برای مدت زمانی طولانی دور از میادین بوده و در قبال او عجله نمی‌کنیم. مطمئنم پس از تعطیلات بازی‌های ملی، الیوت آماده بازی کردن خواهد بود. تعویض ماتیپ در بازی دیشب؟ فکر کردیم همه چیز کاملا خوب پیش نمی‌رود. ما ابی [کوناته] و گومز را روی نیمکت داشتیم و تعویض را انجام دادیم. 

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش ناراحتی کریستیانو رونالدو پس از تعویض شدن (برنتفورد - منچستریونایتد) / فیلم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  کاریکاتور عمر مومنی برای مهدی طارمی و حمایت او از گل زیبایش به چلسی محمد دایی: بازگشت علی دایی به پرسپولیس؟ بعید است استعفای گل محمدی صحت داشته باشد خطای عجیب بازیکن امپولی روی خواکین کوریا و مصدومیت مهاجم آرژانتینی اینتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستال پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران

به گزارش پارس نیوز، رویداد «ایران اکسپو» از امروز ۸ اردیبهشت‌ آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت میزبان بیش از ۲۰۰۰ نفر از ۸۰ کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی خواهد بود. در همین راستا اما نهادهای ذی‌صلاح دستور لغو کنسرت‌های موسیقی که قرار بود از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت در دو سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و اسپیناس پالاس برگزار شوند را صادر کرده‌اند و بدین ترتیب برگزاری این کنسرت‌ها به تاریخ دیگری موکول شده‌ است.

کنسرت‌هایی که لغو شده‌اند شامل کنسرت‌های مهدی احمدوند پنجشنبه ۶ اردیبهشت، فرزاد فرزین جمعه ۷ اردیبهشت (اسپیناس پالاس)، معین زندی دوشنبه ۱۰ اردیبهشت، امید حاجیلی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت، کنسرت گرشا رضایی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت می‌شوند؛ البته اجرای ناصر زینلی که قرار بود چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در اسپیناس پالاس برگزار شود، هنوز در وضعیت بلیت‌فروشی قرار دارد و مشخص نیست که برگزاری آن لغو می‌شود یا خیر!

زمانی که خبر لغو یک کنسرت موسیقی منتشر می‌شود، شاید اولین مقوله‌ای که به ذهن متبادر شود بحث احترام به مخاطب است؛ زیرا زمانی که یک هنرمند یا گروه موسیقی خبر برگزاری کنسرت خود را اعلام می‌کند، طرفداران او برای حضور در کنسرت برنامه‌ریزی و هزینه می‌کنند. گاه این برنامه‌ریزی‌ها برای حضور در یک کنسرت وقت و هزینه زیادی را می‌طلبد؛ چراکه به هر حال مخاطب باید چند ساعتی را برای حضور در یک کنسرت در نظر بگیرد و خرید بلیت‌ها حتی برای یک نفر هم هزینه سنگینی به همراه دارد.

با این وجود بارها شاهد بوده‌ایم که کنسرت‌های موسیقی پس از بلیت‌فروشی و در حالی که در چند قدمی برگزاری بوده‌اند، لغو شده‌اند؛ گویی که وقت و پول مردم هیچ ارزشی نداشته باشد.

برگزاری «ایران‌اکسپو» نیز رویدادی نیست که همین هفته پیش برای برگزاری آن تصمیم گرفته شده باشد که بخواهند کمتر از یک هفته مانده به برگزاری، کنسرت‌های دو سالن اسپیناس پالاس و میلاد نمایشگاه را لغو کنند. درحقیقت زمانی که قرار است بیش از  ۲هزار نفر آن هم از ۸۰ کشور جهان در یک رویداد شرکت کنند، برگزارکنندگان باید همه جوانب از محل اقامت این افراد تا ایجاد ترافیک در محل برگزاری و اطراف آن را در نظر بگیرند که نخواهند دقیقه ۹۰ پول و زمان مردم را به هیچ بشمارند و به راحتی و بدون اینکه گویا اهمیتی داشته باشد، ۵ کنسرت را لغو کنند!

اما این در حالی است که کنسرت ناصر زینلی که قرار است ۱۲ اردیبهشت برگزار شود، در حال بلیت‌فروشی است؛ اگرچه که این روز مصادف است با روز آخر «ایران اکسپو» و از آنجایی که هتل اسپیناس در محدوده برگزاری این رویداد قرار دارد و احتمالا محل اقامت تعدادی از میهمانان باشد، با هجوم مخاطبان کنسرت به سالن و با وجود فعال بودن اکسپو، ترافیک سنگینی در آن محدوده ایجاد خواهد شد. از طرفی مشخص نیست که چرا وقتی که اعلام شده تمامی کنسرت‌های دو سالن اسپیناس پالاس و میلاد نمایشگاه تا روز ۱۲ اردیبهشت باید لغو شوند، چرا این کنسرت هنوز بلیت‌فروشی می‌کند؟!

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون