Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

سعید بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در نیم‌فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: استقلال امسال با نتایجی که گرفته است یکی از بهترین سال‌های فوتبالی خود را سپری می‌کند که نتیجه یکی از آنها رسیدن به قهرمانی نیم‌فصل بود. نکته اصلی در مورد استقلال سیستم دفاعی این تیم است که دفاع تیمی را فوق‌العاده رعایت می‌کند و به حریفان موقعیت نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط دفاعی به همراه هافبک‌های دفاعی روی جاگیری‌ها خوب پوشش می‌دهند و بازی‌خوانی هم دارند. نتیجه این کار خوب، کمترین گل خورده در بین سایر تیم‌ها بوده است.

«قهرمانی نیم‌فصل کمترین حق استقلال بود.»، وی با بیان این جمله افزود: به غیر از چند بازی که استقلال چشم‌نواز بازی نکرد، در بیشتر مسابقات خوب بود و با مالکیت توپ بالا و ایجاد موقعیت امتیازهای خوبی گرفت.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد لغو دیدار آبی‌پوشان مقابل پیکان به دلیل ابتلای بسیاری از بازیکنان به ویروس کرونا گفت: در رسانه‌ها و فضای مجازی دلایل زیادی مطرح می‌شود، ولی من داخل تیم نیستم که دقیق بدانم. اگر ۱۷ بازیکن دچار ویروس کرونا شده‌اند، بازی باید لغو می‌شد. سعید دقیقی مدیر تیم پیکان صحبت‌هایی را درباره استقلال انجام داده است که باید به او بگویم وقتی یک نفر در اردوی تیمی کرونا داشته باشد به بازیکنان دیگر نیز سرایت می‌کند. طبیعی است که در این شرایط تست کرونای بازیکنان مثبت می‌شود. این استقلال بود که از لغو بازی با پیکان ضرر کرد، چون در بهترین موقعیت و آمادگی قرار داشت و اگر مشکلی به وجود بیاید، استقلال ضربه خواهد خورد.

بیگی با اشاره به مدیریت مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال یادآور شد: آجورلو خودش فوتبالی است و سابقه طولانی در تیم‌های پاس تهران، تراکتور و استیل آذین دارد. آجورلو از بدنه فوتبال است و می‌تواند به باشگاه استقلال کمک کند. متأسفانه حذف از آسیا در زمان آجورلو اتفاق افتاد، در صورتی که این اتفاق در دوره مدیریت قبلی شکل گرفته بود. ما نباید خودمان را با یکسری صحبت‌ها گول بزنیم. هر چند که حذف استقلال از آسیا را به فال نیک می‌گیرم، چون باید نواقص‌مان را برطرف کنیم.انتقاد پیشکسوت استقلال از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی از سوی بازیکنان

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشت.

باقر محمدی دروازه بان تیم ملی که در این بازی ها عنوان بهترین دروازه بان را هم از آن خود کرد گفت: خوشحالم که توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و در مردم ایران را شاد کنیم. جایزه ای که گرفتم کف آرزوهای من است و دوست دارم بهترین دروازه بان جهان شود. این جایزه برای اولین بار است که به یک دروازه بان ایرانی رسیده است و آن را به همه مربیان و دروازه بان های کشورم تقدیم می کنم. امیدوارم این جایزه همیشه در ایران بماند و همیشه نصیب گلرهای ایرانی شود.

وی درباره حضورش در جام جهانی گفت: قول می دهم در جام جهانی به مراتب قوی تر باشم. من حدود ۴ هفته با مصدومیت تمرین کردم و با تلاش زیادی که کردم به بازی های آسیایی رسیدم. قطعاً برای جام جهانی این مسائل را ترمیم خواهم کرد.

او در خصوص انتظاراتی که از مسوولان برای موفقیت تیم در جام جهانی دارد گفت: وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال صحبت هایی کردند و قطعاً همه آنها تلاش می کنند تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

کد خبر 6092394

دیگر خبرها

  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • در 5 دقیقه با عینک زدن خدافظی کنید!
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی