Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به شدت کشتار هولناکی که متجاوزان علیه زندانیان در استان صعده مرتکب شدند را محکوم می‌کنیم و نسبت به آن ابراز انزجار می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: این جنایت وحشیانه به سلسله جنایات متجاوزان علیه ملت یمن افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنایت به مثابه جنایت جنگی ضد بشری است و واکنش به آن حقی مشروع است. خون یمنی‌ها با ارزش است.

انصارالله یمن در بیانیه خود آورده است: ما متجاوزان و در راس آنها آمریکا را مسئول کامل این جنایات قلمداد می‌کنیم. از سازمان ملل و سازمانهای بین المللی می‌خواهیم که به مسئولیت حقوقی و اخلاقی خود عمل کنند

در بیانیه انصارالله یمن آمده است: ما از ملت بزرگمان می‌خواهیم که به مسیر انقلابی خود ادامه دهند و با پویایی تمام با جان و مال و سلاح جبهه‌های جنگ را پشتیبانی کنند.

از سوی دیگر محمد علی الحوثی عضو عالی شورای سیاسی یمن و رئیس کمیته عالی انقلاب این کشور در صفحه توئیتر خود، بمباران شدید این روزهای استان‌های مختلف یمن را جنایت جنگی توصیف کرد.

وی نوشت: حمله به غیرنظامیان در استان الحدیده همچون صنعاء و دیگر استان‌ها، جنایت جنگی است. به کشورهای متجاوز می‌گوییم که اگر بمباران راه‌حل بود، شما این چنین وحشیانه تا بدین روز به تجاوزتان ادامه نمی‌دادید.

الحوثی با اشاره به شکست آمریکا در افغانستان و خروجش از این کشور، افزود: اگر آمریکا که به شما سلاح داده و شریک شماست، در افغانستان شکست خورد و جنایاتش موجب پیروزی‌اش نشد، پس شما نیز به اذن خداوند شکست بدتری خواهید خورد.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی شامگاه دیروز و بامداد امروز چهار مرتبه شهر بندری الحدیده را بمباران کردند که دهها کشته و زخمی از غیرنظامیان در پی داشته است. در یکی از این حملات ساختمان مخابرات الحدیده هدف قرار گرفت و سه قربانی و ۱۷ زخمی در پی داشت که بیشتر آن‌ها از کودکان بودند.

پیش از این، جنگنده‌های ائتلاف سعودی زندان مرکزی صعده را بمباران کردند. به دنبال این جنایت وحشیانه بیش از ۶۰ زندانی کشته و بیش از ۱۰۰ تَن دیگر زخمی شدند.

کد خبر 5405461

منبع: مهر

کلیدواژه: استان صعده یمن انصارالله روسیه ایالات متحده امریکا عراق اوکراین رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی مسکو عربستان سعودی ایران فلسطین آنتونی بلینکن واشنگتن ناتو سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در دانشگاه‌های آمریکا را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه هستند، محکوم کرد.

در بیانیه جنبش انصار الله آمده است که سرکوب غیرموجه تظاهرکنندگان آمریکایی، نادرست بودن ادعاهای دولت آمریکا را مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی آشکار کرد.

جنبش انصارالله بر حق شهروندان آمریکایی برای تظاهرات مسالمت آمیز تاکید و از موضع اخلاقی آنها که بیانگر افزایش آگاهی جامعه در مورد مسئله فلسطین و مخالفت با اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است، قدردانی کرد.

دفتر سیاسی انصارالله از سازمان‌های بین المللی حقوق بشر خواست تا این اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات مسالمت آمیز در ایالات متحده را محکوم کنند و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که جنایات نسل کشی اسرائیل در غزه مستلزم یک موضع محکم بین المللی برای توقف آن است و تظاهرات مسالمت‌آمیز در آمریکا نشان دهنده مخالفت مردم آمریکا با این جنایت‌ها و همبستگی آنها با مردم فلسطین است.

در پایان بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصار الله تأکید شد که مسأله فلسطین یک مسئله محوری برای ملت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروع خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا از سوی «وادا» محکوم شد
  • لحظات کشتار وحشیانه توسط جنگنده‎های اسرائیل
  • لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل