Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حجت‌الاسلام هاشمی گفت: شهر شاهین‌شهر در محاصره انواع و اقسام آلودگی‌ها قرار گرفته و این اتفاق به شدت بر روی سلامت مردم تاثیر گذار خواهد بود لذا از مسئولان ذی ربط انتظار داریم نسبت به این اتفاق تدابیر لازم را اندیشیده و ادامه مصرف مازوت به خاطر بالا بودن آلایندگی آن جلوگیری به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: از دولت سیزدهم انتظار داریم صنایع آلاینده را هر چه سریع‌تر از محدوده شهری شاهین شهر و اصفهان به خاطر عوارض ناشی از آن بر روی سلامتی مردم به جا‌های دیگر منتقل نمایند.

به گفته عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از ۲۹ دی ۱۴۰۰، سیزده مشعل نیروگاه شهید منتظری اصفهان برای تامین کمبود برق و جلوگیری از قطعی گاز در مناطق سردسیر، وارد مازوت سوزی شده است.

به عقیده کارشناسان "آلودگی هوا" مهمترین پیامد کمبود گاز و استفاده از مازوت به جای آن در نیروگاه‌ها و صنایع است و تبعاتی جدی برای سلامت شهروندان دارد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مازوت سوزی آلودگی زیست محیطی امام جمعه شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد

جام جم آنلاین اصفهان؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش برگزار و نادعلی قائدامینی تکریم و بیژن شمس معارفه شد.
 آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش در سال ۱۳۷۳ تأسیس گردید. این دانشگاه یکی از دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای اصفهان است و هم‌اکنون این دانشکده زیر نظر دانشگاه فنی و حرفه‌ای و وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. این دانشکده پس از دانشکده فنی شهید مهاجر، دومین دانشکده فنی و حرفه‌ای اصفهان است.
هم‌اکنون در این دانشکده حدود ۱۰۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته در حال تحصیل در دوره‌های روزانه و شبانه هستند. در این دانشگاه رشته‌های مهندسی شیمی، برق، صنایع چوب، صنایع شیمیایی، کامپیوتر، آسانسور و... ارائه می‌شود.
شمس پیش از این مسئولیت‌هایی همچون عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان، ریاست دانشگاه پیام‌نور واحد فلاورجان، معاون سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام‌نور کشور را بر عهده داشته و به فعالیت‌های علمی و فرهنگی پرداخته است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • این ویتامین از ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • تابستان چقدر کمبود برق داریم؟
  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • ضرورت نصب ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در صنایع تهران تا ۱۴۰۶
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد