Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ علی مطهری، نماینده ادوار مجلس، در حساب توییتر خود نوشت: «نماز خواندن آقای رئیسی در کرملین این پیام را دارد که دین و مذهب، مردنی نیست بلکه نیاز فطری بشر است. امروز در قلب سرزمینی که 70 سال با خدا و دین مبارزه کردند و نام بردن از آن جرم بود نماز خوانده می شود.»

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا سید ابراهیم رئیسی علی مطهری نماز خواندن رئیسی در کرملین نماز رئیسی در کاخ کرملین افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!

تونی خان نسبت به انتقادات اخیر بیل گلدبرگ پاسخ جالبی داد.

تونی خان، مالک کمپانی AEW به تازگی در مصاحبه‌ای درباره صحبت‌های اخیر بیل گلدبرگ مبنی بر مزخرف بودن AEW و اینکه هرگز با آنها همکاری نخواهد کرد به اظهارنظر پرداخت.

طرفداری | تونی خان درمصاحبه با جاش مارتینز درباره اظهارات جنجالی عضو تالار مشاهیر WWE گفت:

بیل خواهان کار در اینجا بود. من چند مرتبه او را ملاقات کردم. او خواهان همکاری با ما بود. جالبه؛ چرا که من چند ملاقات خوب با او داشتم و او به کار کردن در اینجا ابراز تمایل کرده بود. من احترام زیادی برای بیل قائل هستم. از حرف‌های او متعجب شدم چرا که به شما اطمینان می‌دهم این‌ چیزی نبود که رو در رو به من گفته بود. من همیشه برای همکاری با او آماده بوده و از دوست داران او هستم. بحث زمان است و ما در حال حاضر کارهای هیجان انگیزی انجام می‌دهیم. استینگ به تازگی کارش تمام شد و همه چیز طبق میل خودش انجام گرفت و درباره آن احساس قدرت می‌کرد. می‌دانم که بیل و استینگ دوستان خوبی هستند. من واقعا بیل را دوست دارم و احترام زیادی برای او قائل هستم.

مالک AEW و ROH ادامه داد:

بیل با من درباره همکاری صحبت کرده، بنابراین فکر نمی‌کنم او هیچگونه مشکلی با محتوای ما داشت و هر کسی که رفتار ما با استینگ را دید، درباره ما به خوبی صحبت کرد. مطمئن نیستم که این حرف‌های او چه معنی‌ای داشتند، اما من او را دوست دارم و برایش احترام قائلم. برایش آرزوی بهترین‌ها را دارم و خداوند نگهدارش باشد. او نامی بزرگ در کشتی کچ است. من کاری که در AEW می‌کنیم را عاشقانه دوست دارم و او هم از حق اظهار عقیده خود برخوردار است. زمانی که چندین بار با او صحبت کردم چه رو در رو، چه پشت تلفن و چه در جلسات زوم مکالمات خیلی خوبی داشتیم و چنین حرف‌هایی از او نشنیدم. خوبه که فهمیدم چنین نظری دارد و شاید این اعتقادی است که او در حال حاضر دارد، اما در مکالمات گذشته‌مان او همیشه فردی مثبت و خوب بود.

بیشتر بخوانید:

گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • تسلیحات اهدایی ناتو به اوکراین، سر از نمایشگاه مسکو درآورد+ عکس
  • آیین تحلیل از ۲۵۰۰ کارگر شهرداری بندرعباس
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • چرا به سمت قبله نماز می‌خوانیم؟ + دلائل علمی
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • کف قیمت دلار کجاست؟