Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «محمود الزهار» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» سخنانی را در خصوص تجاوز نظامی اخیر ائتلاف سعودی در صعده و الحدیده یمن مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، الزهار خطاب به یمنی‌ها گفت: پاسخ متجاوزان را باید داد، بنابراین برای این پاسخگویی از تمامی ابزارها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو ارشد حماس ادامه داد: شباهت زیادی میان متجاوزانِ علیه یمن و اشغالگران صهیونیست وجود دارد.

الزهار یادآور شد: هدف ائتلاف سعودی جلب رضایت غرب و صهیونیسم است. رژیم‌های عربی که یمن را مورد تجاوز قرار می‌دهند خیلی زود تاوان سیاست‌های خود را پس خواهند داد. این رژیم‌ها یک پروژه شکست خورده را انتخاب کرده اند. این رژیم‌ها سرنوشت خود را به دست غربی‌ها سپرده اند.

گفتنی است، جنگنده‌های ائتلاف سعودی زندان مرکزی صعده را بمباران کردند. به دنبال این جنایت وحشیانه بیش از ۶۰ زندانی کشته و بیش از ۱۰۰ تَن دیگر زخمی شدند. وزارت بهداشت یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: شماری از قربانیان حمله مذکور از غیر یمنی‌ها هستند. از سوی دیگر، جنگنده‌های سعودی در حمله به صعده نیز شماری از یمنی‌ها را شهید و زخمی کردند.

کد خبر 5405486 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود الزهار یمن عربستان سعودی روسیه ایالات متحده امریکا عراق اوکراین رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی مسکو عربستان سعودی ایران فلسطین آنتونی بلینکن واشنگتن ناتو سوریه ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل

 سازمان اسناد و کتابخانه ملی: محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهر‌های شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

عکس زیر از محمود پاکزاد مربوط به کاخ گلستان در سال ۱۳۲۵ است.

دیگر خبرها

  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند